Mette Juul Skjetne Tannlege

Mattias Skytters Vei 47 1482 Nittedal
Mette Juul Skjetne Tannlege holder til i Nittedal

Siste vurderinger av Mette Juul Skjetne Tannlege

Hadde tannlegeskrekk, men her sovner jeg i stolen :)

Tannlege: Mette Juul Skjetne Skrevet

Hyggelig og veldig flink, lytter til pasienten og tar det med ro når hun merker antydning til stress eller smerte. Kunne sikkert ha solgt mer xtraservice (bleking o.l.) om hun ville :)

Svært behagelig og flink tannlege

Tannlege: Mette Juul Skjetne Skrevet

Har gått hos Mette Juul Skjetne noen år nå og jeg er svært fornøyd med . Fikk henne anbefalt av en kollega, og har aldri angret på at jeg byttet til henne.
Hun er svært behagelig og fult oppmerksom så behandlingen går stort sett veldig greit.

Flink og behagelig tannlege

Tannlege: Mette Juul Skjetne Skrevet

Veldig hyggelig og sympatisk tannlege som bryr seg om pasientene, og som sammen med tannlegeassistenten som jobber der gjorde det de kunne for at jeg skulle føle meg helt trygg under undersøkelse og behandling. Har i over ett år utsatt å dra til tannlegen fordi jeg har gruet meg, men har ikke lenger dette problemet etter å ha benyttet denne tannlegen.

Veldig god Tannlege

Tannlege: Mette Juul Skjetne Skrevet

Jeg har brukt Mette og Tor som tannlege siden 1998, og kan ikke få rost dem nok. Har hatt store problemer med tennene siden barndommen, men etter at jeg begynte å bruke dem, har jeg fått veldig god hjelp, og har blitt helt fris. Det er alltid koselig å komme dit, for dem er også veldig koselige. Det samme gjelder tannlege assistenten dems. 100% god service. Kan trygt anbefale dem. mvh

Gleder meg til neste time:)

Tannlege: Mette Juul Skjetne Skrevet

Jeg gleder meg nesten til å gå til tannlegen, det sier vel alt. For å være mer konkret, flott service, høy kompetanse, riktig pris og lojalitet ovenfor meg som kunde. Jeg ingenting å utsette på Mette etter over 10 - 15 år som kunde.