Askim Legesenter

Telefonnummer69 81 96 0069 81 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skolegata 11 1830 Askim

Siste vurderinger av Askim Legesenter

Fantastisk person

Lege: Bjørn Øvregard Skrevet

Tar seg god tid, lytter og hjelper til. Har alltid tid til deg, ser deg. Tvers igjennom en fantastisk dyktig lege. Damene i resepsjonen er også alltid hyggelige og hjelpsomme.

God lege, dårlig legesenter

Lege: Jens Giltvedt Skrevet

Er veldig fornøyd med Giltvedts ekspertise og oppfølging. Legesenteret derimot, er utdatert. Helt avleggs køsystem, ingen muligheter for timebestilling på nett eller påminnelse pr SMS, gretne damer i resepsjonen. Har hatt Giltvedt i 30 år, men skifter nå lege blant annet pga helhetsinntrykket av senteret. Har flyttet, så er mer praktisk med lege nærmere, men er hovedsakelig fordi det er vanskelig med timebestilling og kontakt med legen, da telefontiden hans KUN er kl.0800-0855, og ikke tilgjengelig på onsdager. Takker for gode kontroller, Dr.G, men nå er det på tide å bytte. Og til legesenteret: dere må faktisk oppdatere dere på den digitale utviklingen.

Ikke vennlig

Lege: Per Kristian Skulberg Skrevet

Ikke vennlig lege. Virket sint , hørte ikke på hva jeg sa om min helse. Og da jeg trosset han så truet han m å melde meg til fylkeslegen, så jeg turte ikke annet enn å gjøre det han sa. Selv om dette ikke var bra for meg.
Byttet så fort som mulig.
Har nå fått en super lege som hører på meg og hjelper meg på en flott måte

Dyktig og hjelpsom

Lege: Halvor Giltvedt Skrevet

Veldig god lege som tar seg tid til hver pasient. Oppriktig opptatt av pasienter og er alltid tilgjengelig.

Den beste legen som finnes😊

Lege: Jens Giltvedt Skrevet

Han følger deg opp,er lyttende og har tid til deg. Har ikke opplevd å måtte vente for å komme inn til timen,alltid presis. 👏