Niels Henrik Sværd

Telefonnummer400 40 399400 40 3 ...
Bragernes Torg 4 B 3017 Drammen
Niels Henrik Sværd holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

"Min" tannlege er best.

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

På dette legekontoret føler man seg veldig godt ivaretatt både som menneske og pasient av både tannlege og tannpleier. Når man vet at behandlingen skal gå over noen ganger har det vært av stor betydning for meg.Jeg er veldig fornøyd med resultatet og skjønner at tannlegen er både faglig dyktig og setter store krav til seg selv for å gjøre den absolutt beste jobben.

Den beste tannlegen for oss med tannlegeskrekk

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Anbefales på det varmeste, går igjennom prosedyrer med deg. Tar hensyn til deg og du for den tiden du trenger. Ikke noe stress😀

Kjempefornøyd med tannlegen min.

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels Henrik Sværd fortjener all ros og ære, for fantastisk flott arbeide, med innsetting av bro, fortenner. Beste tannlege.

Dyktig tannlege med hjerte

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Har tannlegeskrekk, men både tannlege og tannpleier er gode på hjelpe meg å roe ned. Jeg merker at de brenner for faget og føler meg trygg i deres hender.

Utrolig faglig dyktig tannlege!

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Er så glad for at jeg havnet nettopp her da jeg lette etter tannlege i Drammen. Jeg setter stor pris på at Niels forklarer meg hva han ser under undersøkelsene/på bildene, han har vært superdyktig i å anbefale beste behandling (og informere om prisalternativer) og gjennomfører veldig effektive inngrep. Anbefaler han på det sterkeste!