Niels Henrik Sværd

Telefonnummer400 40 399400 40 3 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bragernes Torg 4 B 3017 Drammen
Niels Henrik Sværd holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Niels Henrik Sværd

Utrolig faglig dyktig tannlege!

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Er så glad for at jeg havnet nettopp her da jeg lette etter tannlege i Drammen. Jeg setter stor pris på at Niels forklarer meg hva han ser under undersøkelsene/på bildene, han har vært superdyktig i å anbefale beste behandling (og informere om prisalternativer) og gjennomfører veldig effektive inngrep. Anbefaler han på det sterkeste!

Anbefales

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Engasjert, blid og åpenbart dyktig tannlege. Hans gode hjelper er også trivelig og det er en hyggelig atmosfære på kontoret. Prisene er mye lavere enn hos andre tannleger jeg har besøkt. Han gir til og med rabatt om jobben er "enkel". Tommel opp for Sværd.

Faglig dyktig og behagelig tannlege

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Mine beste anbefalinger til Niels Henrik pga hans faglige dyktighet og utrolig behagelige vesen.
Moderne utstyr og gode priser.

Fantastisk tannlege!!

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Niels er utrolig flink til å ta vare på pasienten! Selv har jeg tannlegeskrekk, men føler meg alltid veldig trygg her. Han er forsiktig, nøye og forklarer alltid hva han gjør.
En situasjon som egentlig er veldig stressende for meg, blir her behagelig og rolig. Her føler man seg ivaretatt!

Den beste tannlegen

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Vil anbefale Niels Henrik på det varmeste. Føler at jeg endelig har kommet til en flink og ærlig tannlege etter mange skuffelser hos andre. Det er en koselig og rolig atmosfære der, og han forklarer hele tiden hva han skal gjøre. Tydelig at Niels Henrik er faglig dyktig og stø på hånden. Assistenten Tove er også veldig trivelig.