Borg Legekontor

Telefonnummer69 15 31 7069 15 31 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 10 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av Borg Legekontor

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne-Berit Søfteland Skrevet

Har brukt Anne Berit i alle år siden jeg flyttet hit til Sarpsborg midt i 80 tallet Eneste fastlegen jeg har hatt her,,og kunne aldri tenke meg å bytte.Hun nøler aldri med å sende meg videre hvis det er noe som trengs oppfølging,,Alltid blid og imøtekommende Jeg føler meg både trygg og godt ivaretatt hos henne .Jeg er 70 år,,og har aldri hatt bedre lege
Anbefaler henne på det sterkeste

Respektløs imøtekommelse

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Har nylig skiftet fastlege, og ringte for en time. Grunnet permisjon, var neste time langt frem i tid. Da jeg nå er borte fra jobb grunnet sykdom, ønsket jeg å vite hvor jeg kunne henvende meg i mellomtiden. Fikk beskjed om å henvende meg privat, før hun la på røret. Har forståelse for at ting skjer også for fastleger, men har aldri før opplevd lignende behandling på legekontor.

Totalt ubrukelig

Lege: Anne-Berit Søfteland Skrevet

Eneste jeg ønsket ved fastlegen min, var forståelse. Fikk henne servert da ordningen tredde i kraft. Har kroniske smerter og blir ikke trodd. Matet meg med c preparater som gjorde meg dårligere til sins og masse dårlige bivirkninger. Fikk tilslutt noe smertestillende b preparater, men når det heller ikke hjalp fikk jeg ikke ønsket dose. Tablettene krevde nedtrapping, noe hun ikke brydde seg om. Fikk tilbud om ibux?!?! Kan anbefale henne hvis du bare har hodepine...

Tillitsvekkende lege

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Observant og hyggelig lege, som virker dyktig. Godt humør og flink til å lytte. Anbefales sterkt. Lite ventetid

Elendig service

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Hyggelig og imøtekommende nok lege, men servicen på legekontoret er helt fraværet. Ting tar altfor lang tid, de ringer ikke tilbake når de har lovet og henvisninger blir bare borte, og det gjøres lite for å rette dette opp.