Borg Legekontor

Torggata 10 1707 Sarpsborg

Siste vurderinger av behandlere ved Borg Legekontor

Effektiv og kunnskapsrik

Lege: Anne-Berit Søfteland Skrevet

Finner alltid gode løsninger. Lett å snakke med. Faglig sterk. Føler alltid at jeg blir tatt på alvor.

Trygg

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Hun lytter til det du sier og får gjort noe med det. Er trygg på henne. Hun er en fin person. Er så fornøyd med å ha henne til min lege. Tusen takk.

Trygg

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Hun er ansvarsfull og tar pasienten på alvor og følger dem opp. Hun er en lege du får full tillit til.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Anne-Berit Søfteland Skrevet

Har brukt Anne Berit i alle år siden jeg flyttet hit til Sarpsborg midt i 80 tallet Eneste fastlegen jeg har hatt her,,og kunne aldri tenke meg å bytte.Hun nøler aldri med å sende meg videre hvis det er noe som trengs oppfølging,,Alltid blid og imøtekommende Jeg føler meg både trygg og godt ivaretatt hos henne .Jeg er 70 år,,og har aldri hatt bedre lege
Anbefaler henne på det sterkeste

Respektløs imøtekommelse

Lege: Anette Elvestad Skrevet

Har nylig skiftet fastlege, og ringte for en time. Grunnet permisjon, var neste time langt frem i tid. Da jeg nå er borte fra jobb grunnet sykdom, ønsket jeg å vite hvor jeg kunne henvende meg i mellomtiden. Fikk beskjed om å henvende meg privat, før hun la på røret. Har forståelse for at ting skjer også for fastleger, men har aldri før opplevd lignende behandling på legekontor.