Legene På Brygga

Skippergata 20 1767 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Legene På Brygga

Tragisk lege!

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Alle spørsmål jeg har stilt har blitt negativt behandlet. Lite lyttende og arrogant. Prøver alt nå for å få en ny fastlege!!!

Arogant, nedlatene lite lyttende

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Legen er lite imøtekommende og dømmende. Gjør seg opp en mening uten å kjenne pasienten. Tåler ikke å høre at pasienten ikke føler seg sett eller hørt. Sammenligner med andre pasienter. Han bør bli mer ydmyk oven forpasientene og ikke være så nedlatende og dømmende. Går fort til motangrep og er usaklig tilbake mot pasienten.
Som pasient må vi få lov til å si at vi ikke føler oss sett eller forstått uten at legen skal bli usakelig og ufin tilbake. Som å meg meg finne en annen fastlege. HAN har en lang vei må gå på å bli lyttende imøtekommende og ydmyk,.
Som pasient hos denne legen føler jeg meg ikke trygg. Det er veldig trist å føle at fastlegen din ikke har tillitt til deg hvordan kan jeg som pasient da ha tilitt til han som min fastlege?

Trygg og profesjonell

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Å komme til Dr. Fares med et sykt barn, var en svært god opplevelse. Han tok seg god tid, snakket direkte til barnet og møtte mors bekymring (om det verst tenkelige selvfølgelig ;p) på alvor.

Vi vil anbefale denne legen til alle som søker en ytterst profesjonell, empatisk og medmenneskelig lege!

Trygg og nøye

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Veldig flink lege. Han er veldig flink til å ta tak i ting, og vet alltid hva han skal gjøre. Bruker mye tid på hver enkelt pasient og jeg føler han virkelig ser meg som pasient og person. Han hører alltid på meg og vil det beste.

En fantastisk lege!

Lege: Aram Hassan Fares Skrevet

Dette er en lege som tar alle mine behov på alvor. Aldri har jeg ledd og gråte så mye sammen med en fastlege! Jeg er sjeleglad for at du ble min lege!