Alamdar Khusrawi

Kalbakkenklinikken

1999

Kalbakkenklinikken Telefonnummer22 25 38 7222 25 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Trondheimsveien 391 0953 Oslo
Alamdar Khusrawi er en av 536 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alamdar Khusrawi

Hyggelig lege, brukte god tid på meg

Han er ikke min fastlege, men fikk han som vikar for min lege.
Jeg skjønner ikke hvorfor folk kritiserer språket hans. Norsken er helt perfekt, han er veldig dyktig og forklarer ting. Føler det ligger et snev at fremmedfrykt i noen av kommentarene om han...

Han fikk meg til å ta mange prøver, og brukte til og med UL for å sjekke fosteret selv om jeg ikke ba om det. Han brukte god tid med meg, og jeg ville ha anbefalt han.

Opplevde han som sterk faglig.

Ser at folk kritiserer sekretærene - den jeg så i dag var i hvert fall utrolig hyggelig. Selve lokalet er fint, veldig sentralt og anbefales.

Værste legen i Oslo

Aldri ha denne mannen som din fastlege. Tar ingenting seriøst. Gir ikke svar på prøver, henvendelser til sykehus måtte jeg vente flere måneder på, før vi fant ut at han hadde glemt å si ifra. Er ikke en seriøs og blid lege. STYR UNNA

Ganske fornøyd

Jeg kan ikke komme på nok av gode ord til å beskrive denne legen. Han er så medmenneskelig , empatisk, snill, tillitsfull og ikke minst faglig dyktig. Han gjør virkelig sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient og gjør det beste han kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Han har masse kunnskap, henviser ved behov og tar prøver for å finne mulige årsaker.
Er ganske fornøyd med han.

Kjempe dyktig lege som tar seg god tid til hver pasient.

Jeg er kjempe fornøyd med min fastlege , tar seg god tid til å lytte og gir meg råd og veiledning ..

Verste leger i Oslo

Denne legen har vikar hele tiden. Har sett han bare en gang. Ringer ikke tilbake for å fortelle svar på blodprøvene. Glemmer faktisk å gi henvisning videre. Resepsjonistene er veldig frekke og vet ikke hva service betyr. Hvis du bryr deg om helsa di, ALDRI ha en fastlege hos kalbakkenklinikken.