Alamdar Khusrawi

Tlf: 22 25 38 72 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Alamdar Khusrawi er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Alamdar Khusrawi

Værste legen i Oslo

Aldri ha denne mannen som din fastlege. Tar ingenting seriøst. Gir ikke svar på prøver, henvendelser til sykehus måtte jeg vente flere måneder på, før vi fant ut at han hadde glemt å si ifra. Er ikke en seriøs og blid lege. STYR UNNA

Ganske fornøyd

Jeg kan ikke komme på nok av gode ord til å beskrive denne legen. Han er så medmenneskelig , empatisk, snill, tillitsfull og ikke minst faglig dyktig. Han gjør virkelig sitt ytterste for å hjelpe deg som pasient og gjør det beste han kan for at du skal få den hjelpen du trenger. Han har masse kunnskap, henviser ved behov og tar prøver for å finne mulige årsaker.
Er ganske fornøyd med han.

Kjempe dyktig lege som tar seg god tid til hver pasient.

Jeg er kjempe fornøyd med min fastlege , tar seg god tid til å lytte og gir meg råd og veiledning ..

Verste leger i Oslo

Denne legen har vikar hele tiden. Har sett han bare en gang. Ringer ikke tilbake for å fortelle svar på blodprøvene. Glemmer faktisk å gi henvisning videre. Resepsjonistene er veldig frekke og vet ikke hva service betyr. Hvis du bryr deg om helsa di, ALDRI ha en fastlege hos kalbakkenklinikken.

Flink lege

Veldig fornøyd med legen min, han lytter og bruker tid på meg. Strekker seg alltid mye for å hjelpe meg med min helse.

Dårlig til å gi tilbakemeldinger..

Mye frem og tilbake etter prøvetaking..kan egentlig sende /ringe om svar så pasienten slipper å komme 2 ganger...mye forsinkelser er også ulempe..

En god lege

Kjempeflink lege med lang erfaring. Forstår meg godt, lytter godt og kommer med konkrete tilbakemeldinger. Pliktoppfyllende, bruker god tid og gjør en god jobb.
En av de bedre legene jeg har hatt som fastlege noen gang.

Blid, men rotete

Legen er veldig blid og imøtekommende. Ser på deg når du snakker og man føler seg sett. Ulempen er at ting alltid tar mye tid og store forsinkelser. Følger ikke opp det han sier.

Værste legen jeg har har hatt!

Alvorlige språkproblemer, manglende interesse, tar ikke pasienten på alvår, uhøffelige resepsjonister, lang ventetid på resepter o.l, o.s.v.

Blid

Kjempe blid og glad. Kommer med forslag som jeg ikke syns hører hjemme her.
Ville ikke brukt han til annet enn forkjølelse, og annet små ting

Blid og hyggelig

Jovial lege som tar seg tid til å spørre deg, og gi deg råd. Anbefales.

Beste lege som finnes

Har god tid til å høre på pasienten og ikke sitter på data som mange av andre lege gjør.
God oppfølging

Kan rett og slett jobben sin.

Den beste legen jeg har hatt

Tar seg god tid, gir info og råd, er grundig. Alltid lett å få time når en ringer. Personalet er hyggelige, og det er kort ventetid når en skal inn til legen.

Grunnleggende kulturforskjeller, svært uheldig i fremferd.

Grunnleggende kulturforskjeller, svært uheldig i fremferd. Brysk, kommuniserer dårlig, foreslår tiltak som ikke hører hjemme i norsk kultur.