Rune Normann

Telefonnummer75 52 00 1175 52 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sjøgata 21 8006 Bodø
Rune Normann holder til i Bodø

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Rune Normann

Meget faglig dyktig.

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Tannlege Rune Normann er meget profesjonell og er en svært dyktig tannlege. Han tar seg tid til å lytte til pasientene og utfører sin jobb på en utmerket måte.

Verdens beste tannlege

Tannlege: Rune Normann Skrevet

har hatt Rune som fast tannlege i 10 år nå. Alltid blid og glad. Selv om jeg bare er der en gang i året husker han meg alltid igjen.
veldig hyggelig og omsorgsfull. Fine oppdaterte lokaler med oppdatert utstyr. Sørger for at du får en så smertefri og fin behandling som mulig. Fine priser også.

Hyggelig og flink tannlege

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Rune Normann er veldig dyktig, han yter alltid veldig god service, er omsorgsfull og informerer grundig om behandlingen, mulige alternativ og pris. Han anbefales!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Han har tydelig høy kompetanse og får en med tidligere tannlegeskrekk til å slappe av. Føler veldig veldig godt ivaretatt av både tannlegen og personellet på klinikken.

Veldig trivelig

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Veldig hyggelig. Både Rune og de ansatte er flinke. Jeg hadde tannlegeskrekk før jeg begynte hos Rune, men han og staben hans får meg til å føle meg trygg.