Rune Normann

Rune Normann holder til i Bodø

Siste vurderinger av Rune Normann

Meget god tannlege

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Har hatt samme tannlege over 10 år og har bare gode ting å si om tannlegen. Profesjonell, kundevennlig og informativ. det samme gjelder resten av staben.
Bestandig fått god service og oppfølging.

En super tannlege

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Etter jeg begynte å går her har jeg aldri gruet meg til å gå til tannlegen, Rune og hele staben hans er kjempe hyggelige og de får deg til å slappe av når du er der.

Fantastisk tannlege!

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Han ser pasienten og gir god behandling. Er også opptatt at du som pasient skal ha en best mulig opplevelse. Har hatt denne tannlegen i 15 år nå og blir like positivt overrasket hver gang jeg er der. Ikke er han for dyr prismessig heller.

Værste sort

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Dette er tannlegen for deg som liker å føle at du er til bry for noen. Klager bestandig over at han har dårlig tid og har det travelt. Timer du har bestilt flere måneder tidligere blir flyttet på hele tiden. Slurver i arbeidet han utfører. Lite lydhør overfor kundens ønsker. Behandler sine ansatte utrolig dårlig,derfor konstant gjennomtrekk av nye ansatte. Så dette er absolutt tannlegen for deg som liker jattpjatt og har mye fritid og penger å ta av til oppretting av slurvarbeid som du gjerne har ventet lenge på å få gjort.

Meget faglig dyktig.

Tannlege: Rune Normann Skrevet

Tannlege Rune Normann er meget profesjonell og er en svært dyktig tannlege. Han tar seg tid til å lytte til pasientene og utfører sin jobb på en utmerket måte.