Synnøve Lindseth

Synnøve Lindseth holder til i Voss

Siste vurderinger av Synnøve Lindseth

Superdyktig tannlege!

Tannlege: Synnøve Lindseth Skrevet

Synnøve er superdyktig som tannlege. Etter ett besøk i tannlegestolen hennar var all tidlegare tannlegeskrekk over mange år vekke. Hyggelig, respektfull, tek seg god tid og jobbar effektivt og skånsomt.

Hun er veldig dyktig og faglig god Tannlege!

Tannlege: Synnøve Lindseth Skrevet

Synnøve er veldig imøtekommende og alltid blid og forklarer helheten og så en forstår hva som må gjøres på en folkelig måte.Hun kan virkelig faget sitt, det merker en lett på måten hun gjør tingene på og veldig behaglig som alltid gjør att en føler seg serdeles godt ivaretatt hos henne på alle måter.Jeg syns hun er en av de flinkeste tannlegene jeg har vært hos, da jeg har bodd noen plasser før, men nå bruker henne fast,etter jeg flyttet hjem igjenn og vil ikke ha byttet med noen annen.Så anbefaller henne på det varmeste!!

Den beste tannlegen

Tannlege: Synnøve Lindseth Skrevet

Blid og smilende, grundig jobb og flink til å komunisere. God langsiktig plan. Behagelig og forklarer til ei kvar tid kva ho gjer. Føler meg ivaretatt 👏

Frekk og nedverdigende

Tannlege: Synnøve Lindseth Skrevet

Jeg har ikke så mye å si. Hun er frekk i kjeften nedlatende og snakker frekkt tilbake. Har byttet tannlege. Og første gang jeg var der i fjor så står hun og beskue deg opp og ned. Virkelig ubehagelig.

Jeg syns det er leit at du har oppfattet det slik. Jeg behandler mange pasienter med tannlegeskrekk, og er ydmyk for at det kan være vanskelig for disse å motta tannbehandling. Jeg forsøker alltid å forklare pasientene mine hva slags behandling som er mulig å utføre, men i noen tilfeller er det ikke mulig å imøtekomme pasienters ønsker og forventninger. Jeg lytter til pasientens ønsker, men kan ikke gå ut over det som er faglig forsvarlig. Så om den faglige tilbakemeldingen har blitt oppfattet frekt, har det selvsagt ikke vært meningen.

Besvart av Synnøve Lindseth

Kjempeflink

Tannlege: Synnøve Lindseth Skrevet

Flink og behagelig tannlege. Opptatt av at pasienten skal føle seg trygg og at det er god kommunikasjon undervegs. Alt i alt ei veldig god oppleving. Kan anbefalast!