Tannlege Sør AS

Tannlege Sør AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Tannlege Sør AS

Litt arrogant tannlege

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Besøkte denne tannlegen noen år siden da de var litt billigere enn flere andre. men gikk der bare en gang, opplevde de som uhøflige under behandling, og var mer enn villig til å overbehandle meg angående kroner, bro osv selv om det egentlige behovet mitt var kun en krone og en fasett.

En svært behagelig og flink tannlege.

Tannlege: Anette Skuland Skrevet

Anette er en svært flink og omsorgsfull tannlege. Hun er varsom og alltid opptatt av pasientens beste. Klinikken i sin helhet er pen og hyggelig, og kontorpersonalet er også svært imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste!

En fantastisk flott tannlege.

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Han er en veldig dyktig tannlege og vet hva han gjør. Alltid rent og pent. Hyggelig personale.

Det ene minuset er at jeg som har så god luktesans er ikke noe glad i når folk har spist hvitløk,da er det forferdelig å ligge i tannlegestolen med 2 som kikker i munnen min og puster på meg med hvitløksånde.

Hyggelig, trygg og effektiv

Tannlege: Anette Skuland Skrevet

Mitt første tannlegebesøk på litt for mange år. Veldig fornøyd med hele besøket, fra førsteinntrykket av lokalene til selve behandlingen. Tannlegen forklarte nøye underveis, og det hele var en trygg opplevelse. Anbefales generelt, og spesielt til tannlegeskeptikere :)

Byens beste tannlege

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Han er meget faglig dyktig og rask. Dette er en tannlege som kan jobben sin. Personalet er fantastisk. Utrolig godt å bli så godt ivaretatt hos tannlegen.