Tannlege Sør AS

Telefonnummer38 02 42 0238 02 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skippergata 3 4611 Kristiansand S
Tannlege Sør AS holder til i Kristiansand

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege Sør AS

Svært dyktig!

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Som en med ekstrem tannlegeskrekk var det en opplevelse å begynne hos Thomas. Han et utrolig dyktig til å forklare og forberede. Trygg og rolig. Han bruker god tid og tar pauser hvis jeg har behov for det. Alltid blid og hyggelig.

Ekstremt fornøyd!

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Trakk visdomstannen min for 3 dager siden og må si at det er den beste tannlegebehandlingen jeg har fått. Thomas var veldig flink med å oppdatere på hva han gjorde under prosedyren, og sørget alltid for at jeg hadde det greit.
Han er alltid på tiden, og jeg syns at han har et greit prisnivå. ANBEFALES!!

Litt arrogant tannlege

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Besøkte denne tannlegen noen år siden da de var litt billigere enn flere andre. men gikk der bare en gang, opplevde de som uhøflige under behandling, og var mer enn villig til å overbehandle meg angående kroner, bro osv selv om det egentlige behovet mitt var kun en krone og en fasett.

En svært behagelig og flink tannlege.

Tannlege: Anette Skuland Skrevet

Anette er en svært flink og omsorgsfull tannlege. Hun er varsom og alltid opptatt av pasientens beste. Klinikken i sin helhet er pen og hyggelig, og kontorpersonalet er også svært imøtekommende.
Anbefales på det sterkeste!

En fantastisk flott tannlege.

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Han er en veldig dyktig tannlege og vet hva han gjør. Alltid rent og pent. Hyggelig personale.

Det ene minuset er at jeg som har så god luktesans er ikke noe glad i når folk har spist hvitløk,da er det forferdelig å ligge i tannlegestolen med 2 som kikker i munnen min og puster på meg med hvitløksånde.