Tannlege Sør AS

Skippergata 3 4611 Kristiansand S
Tannlege Sør AS holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Tannlege Sør AS

Veldig ok, noe av det verste jeg gjør er å gå til tannlege, men ikke hos Ingrid

Tannlege: Ingrid Holberg Tangen Skrevet

Veldig ok, er ikke så begeistret for tannleger pga opplevelser med de gamle trø borene. Ingrid er veldig ok, selv om hun nå har begynt med sånne bitesikre stålhansker når jeg kommer😂neida alt går veldig greit og jeg hadde gått med tannkjøtt betennelse, som hun fikk fjernet i løpet noen mnd. Anbefales , spesielt hvis du er litt redd. Mvh [Navn fjernet av moderator]

FARVEL TANNLEGESKREKK!

Tannlege: Ingrid Holberg Tangen Skrevet

Ingrid er den beste tannlegen jeg noen gang har møtt. Jeg trengte henne etter et tannlegebesøk hos en annen klinikk i min ungdom, som ga meg skrekk.

Det har seg nemlig slik at jeg opererte ut min aller første retinerte visdomstann hos en offentlig tannlege i 2013, og fikk skrekken. Fullstendig skrekken! Etter dette besøket ville jeg ikke trekke flere visdomstenner og var fast bestemt på det. Jeg hadde etter dette besøket hele 3 tenner igjen å trekke.

Etter 8 år med utallige runder tilbakevendende perikoronitt og store plager, oppdaget jeg Ingrid ved Tannlege Sør. Dette var en helt ny klinikk for meg, som har endret min oppfatning av tannlegeklinikker. Da skulle det gå 1 uke, og deretter var alle de resterende 3 visdomstennene ute. HURRA, FOR EN MESTRINGSFØLELSE!

Smertefri inngrep, varm, kunnskapsrik og rolig tannlege. Du velger Ingrid om du vil ha et godt og trygt besøk, effektivt, og om du vil kurere din tannlegeskrekk! Ingrid har snudd mitt syn på tannlegen,og jeg er ikke redd lenger. Dette er jeg henne evig takknemlig! Derfor kan jeg anbefale Ingrid på det varmeste☺️

Utrolig hyggelig og flink tannlege!

Tannlege: Ingrid Holberg Tangen Skrevet

Kjempe grei og veldig dyktig tannlege til å være så ung, har ikke vært hos tannlege på lenge men hun dømte meg ikke og jeg følte meg veldig komfortable og vell tatt i vare hos henne. Hun var også rask og effektiv med jobben! Personalet i disken var også kjempehyggelige!

Svært dyktig!

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Som en med ekstrem tannlegeskrekk var det en opplevelse å begynne hos Thomas. Han et utrolig dyktig til å forklare og forberede. Trygg og rolig. Han bruker god tid og tar pauser hvis jeg har behov for det. Alltid blid og hyggelig.

Ekstremt fornøyd!

Tannlege: Thomas Macheleid Skrevet

Trakk visdomstannen min for 3 dager siden og må si at det er den beste tannlegebehandlingen jeg har fått. Thomas var veldig flink med å oppdatere på hva han gjorde under prosedyren, og sørget alltid for at jeg hadde det greit.
Han er alltid på tiden, og jeg syns at han har et greit prisnivå. ANBEFALES!!