Thomas Macheleid

Skippergata 3 4611 Kristiansand S

Siste vurderinger av Thomas Macheleid

Byens beste tannlege

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Han er meget faglig dyktig og rask. Dette er en tannlege som kan jobben sin. Personalet er fantastisk. Utrolig godt å bli så godt ivaretatt hos tannlegen.

Veldig grei og rolig tannlege, forklarer mye, har høflig og det som er viktigst hos en tannlege, er ikke hardhendt......

spesielt bra ved tannlegeskrekk
kvalitativ høy behandling
hyggelig personale
to veldig dyktige tannleger
grei prisnivå
fine lokaler

God service og dyktige ansatte

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Rent og pent lokal, sentralt i sentrum. Hyggelig og høflige ansatte. Kort ventetid. Dyktige tannleger med god oppfølging etter inngrep.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Jeg hadde egentlig en tannlege jeg var fornøyd med her i Kristiansand. Han flyttet imidlertid til Arendal til min store fortvilelse. Etter å ha vært innom et par andre klinikker kom jeg til Thomas. Han er åpen, hjertlig, tar deg godt i mot og er rolig i atferden. Han forklarer hva han gjør, og passer på å gi deg tid om du trenger dette.

Når vi nå skal flytte bort fra byen ser jeg på det som svært vemodig at jeg ikke lengre kan ha Thomas - og skal hvertfall sørge for å få meg en skikkelig time hos han før jeg flytter, så er jeg sikker på jeg får den beste behandling.

Beste tannlege i byen!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Jeg har (hatt) tannlegeskrekk og unngikk å gå til tannlege i flere år. Til slutt måtte jeg 'bite i det sure eplet' og bestille time. Jeg valgte Tannlege Sør AS på grunn av informasjon på nettsidene deres, og fikk komme til Thomas. Han var utrolig vennlig og rolig, og forklarte alt som skulle skje underveis i behandlingen (som bl.a. innebar rotfylling!). Nå har jeg ikke tannlegeskrekk lenger, og er glad og lettet over at jeg har funnet en så snill tannlege som Thomas.

Personalet er utrolig hyggelige og effektive. Lokalene er lyse og fine, og det lukter ikke sånn 'typisk' tannlegekontor som alltid gjorde meg uvel.