Thomas Macheleid

Skippergata 3 4611 Kristiansand S
Thomas Macheleid er tannlege i Kristiansand

Tannlege Sør AS Prisliste

Siste vurderinger av Thomas Macheleid

En fantastisk flott tannlege.

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Han er en veldig dyktig tannlege og vet hva han gjør. Alltid rent og pent. Hyggelig personale.

Det ene minuset er at jeg som har så god luktesans er ikke noe glad i når folk har spist hvitløk,da er det forferdelig å ligge i tannlegestolen med 2 som kikker i munnen min og puster på meg med hvitløksånde.

Byens beste tannlege

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Han er meget faglig dyktig og rask. Dette er en tannlege som kan jobben sin. Personalet er fantastisk. Utrolig godt å bli så godt ivaretatt hos tannlegen.

Veldig grei og rolig tannlege, forklarer mye, har høflig og det som er viktigst hos en tannlege, er ikke hardhendt......

spesielt bra ved tannlegeskrekk
kvalitativ høy behandling
hyggelig personale
to veldig dyktige tannleger
grei prisnivå
fine lokaler

God service og dyktige ansatte

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Rent og pent lokal, sentralt i sentrum. Hyggelig og høflige ansatte. Kort ventetid. Dyktige tannleger med god oppfølging etter inngrep.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Jeg hadde egentlig en tannlege jeg var fornøyd med her i Kristiansand. Han flyttet imidlertid til Arendal til min store fortvilelse. Etter å ha vært innom et par andre klinikker kom jeg til Thomas. Han er åpen, hjertlig, tar deg godt i mot og er rolig i atferden. Han forklarer hva han gjør, og passer på å gi deg tid om du trenger dette.

Når vi nå skal flytte bort fra byen ser jeg på det som svært vemodig at jeg ikke lengre kan ha Thomas - og skal hvertfall sørge for å få meg en skikkelig time hos han før jeg flytter, så er jeg sikker på jeg får den beste behandling.