Thomas Macheleid

Thomas Macheleid er tannlege i Kristiansand

Siste vurderinger av Thomas Macheleid

Ekstremt fornøyd!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Trakk visdomstannen min for 3 dager siden og må si at det er den beste tannlegebehandlingen jeg har fått. Thomas var veldig flink med å oppdatere på hva han gjorde under prosedyren, og sørget alltid for at jeg hadde det greit.
Han er alltid på tiden, og jeg syns at han har et greit prisnivå. ANBEFALES!!

Litt arrogant tannlege

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Besøkte denne tannlegen noen år siden da de var litt billigere enn flere andre. men gikk der bare en gang, opplevde de som uhøflige under behandling, og var mer enn villig til å overbehandle meg angående kroner, bro osv selv om det egentlige behovet mitt var kun en krone og en fasett.

En fantastisk flott tannlege.

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Han er en veldig dyktig tannlege og vet hva han gjør. Alltid rent og pent. Hyggelig personale.

Det ene minuset er at jeg som har så god luktesans er ikke noe glad i når folk har spist hvitløk,da er det forferdelig å ligge i tannlegestolen med 2 som kikker i munnen min og puster på meg med hvitløksånde.

Byens beste tannlege

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Han er meget faglig dyktig og rask. Dette er en tannlege som kan jobben sin. Personalet er fantastisk. Utrolig godt å bli så godt ivaretatt hos tannlegen.

Veldig grei og rolig tannlege, forklarer mye, har høflig og det som er viktigst hos en tannlege, er ikke hardhendt......

spesielt bra ved tannlegeskrekk
kvalitativ høy behandling
hyggelig personale
to veldig dyktige tannleger
grei prisnivå
fine lokaler

God service og dyktige ansatte

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Rent og pent lokal, sentralt i sentrum. Hyggelig og høflige ansatte. Kort ventetid. Dyktige tannleger med god oppfølging etter inngrep.

Fantastisk tannlege!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Jeg hadde egentlig en tannlege jeg var fornøyd med her i Kristiansand. Han flyttet imidlertid til Arendal til min store fortvilelse. Etter å ha vært innom et par andre klinikker kom jeg til Thomas. Han er åpen, hjertlig, tar deg godt i mot og er rolig i atferden. Han forklarer hva han gjør, og passer på å gi deg tid om du trenger dette.

Når vi nå skal flytte bort fra byen ser jeg på det som svært vemodig at jeg ikke lengre kan ha Thomas - og skal hvertfall sørge for å få meg en skikkelig time hos han før jeg flytter, så er jeg sikker på jeg får den beste behandling.

Beste tannlege i byen!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Jeg har (hatt) tannlegeskrekk og unngikk å gå til tannlege i flere år. Til slutt måtte jeg 'bite i det sure eplet' og bestille time. Jeg valgte Tannlege Sør AS på grunn av informasjon på nettsidene deres, og fikk komme til Thomas. Han var utrolig vennlig og rolig, og forklarte alt som skulle skje underveis i behandlingen (som bl.a. innebar rotfylling!). Nå har jeg ikke tannlegeskrekk lenger, og er glad og lettet over at jeg har funnet en så snill tannlege som Thomas.

Personalet er utrolig hyggelige og effektive. Lokalene er lyse og fine, og det lukter ikke sånn 'typisk' tannlegekontor som alltid gjorde meg uvel.

Dyktig

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Meget sympatisk og dyktig i sitt fag. Man føler seg ivaretatt på en god måte med god kommunikasjon, moderne utstyr og prisene ligger på et rimelig nivå. Professionell og serviceinnstilt betjening og hyggelig venterom.

Veldig dyktig!

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Thomas er kjempeflink, ingen tvil om det. Jeg har svake tenner, har tatt mange fyllinger, tatt bedøvelser og borret før jeg kom til han. Pga dette har jeg nok utviklet litt tannlegeskrekk, spesielt skrekk mot bedøvelsessprøyter, men Thomas er veldig behagelig og veldig dyktig! Han er effektiv, forklarer hva han gjør og hvorfor, svarer på spørsmål jeg har og er generelt veldig flink. Angrer kun på at jeg ikke gikk til han da jeg fikk gratis behandlinger før jeg fylte 18 :)

Resepsjonistene er også veldig flinke og hyggelige, alltid rent og pent på venteværelset.

En meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlege Sør AS Skrevet

Thomas er kjempehyggelig og virker svært dyktig. Jeg hadde en akutt time hos en annen tannlege når jeg var på reise. Denne tannlegen sa at han syntes det så ut som jeg hadde en meget dyktig tannlege ut fra det arbeidet han kunne se jeg hadde fått utført tidligere.

Venteværelse er pent, betjeningen er hyggelig, og utstyret virker moderne og velholdt.