Sarah Legekontor

Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sarah Legekontor

Beste fastlegen!

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Trenger du/dere en fastlege som lytter til deg, velg Sarah legekontor!

Lett å få time, hyggelig ansatte og villige til å hjelpe.

Tillit og kunnskap

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Jeg har hatt henne som lege i noen år, og har alltid følt meg godt ivaretatt. Jeg har en langvarig lidelse som legen har møtt med kunnskap, repsekt og omsorg. Jeg føler at jeg vlir tatt på alvor og at hun har et høyt kunnskapsnivå. Hun kan jeg gå til med alt i trygghet om at nødvendige helsemessige tiltak blir iverksatt - enten det er behandling eller medisinering. For meg er hun gull verdt.

Ufølsom, lite engasjert

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

En lege jeg absolutt ikke er fornøyd med. Tar seg ikke tid til å høre på deg, ufølsom når det kommer til kommentarer fra henne, og lite engasjert i deg som pasient. Leser ikke journal før du kommer til timen. Anbefaler ikke gravide å gå til henne, maken til oppførsel fra fastlege skal du lete lenge etter. Jeg har måtte lete på nettet etter mer informasjon på sykdom som hun har sagt jeg har, da hun swlc ikke har hatt kunnskap om det (f.eks lavt stoffskifte, som ikke er en unik sykdom).
Det er synd hun er så udugelig, når kontordamene er så fantastiske mennesker. Har heldigvis en ny fastlege nå.

Frekk og nedlatende

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Når jeg startet hos denne lengden virket hun ok.etter hvert når jeg kom med mine bekymringer ble hun frekk og rett og slett nedlatende.
Jeg følte meg ikke velkommen.når hun fikk meg inn på en behandlingssenter var hun mer opptatt av å snakke om hvor dyktig hun var som fått meg inn istedenfor å fokusere på meg og tiden fremover.
Ene sekretæren der er og arrogant og nedlatende.styr unna...

Rettferdig

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Jeg byttet fra en annen lege for en stund siden da jeg ikke ble tatt på alvor og slet veldig med mage og rygg smerter. Første timen jeg hadde med denne som da var blitt min nye lege tok ca 5 min. Veldig greit at det tok kort tid da jeg ikke er så gira på å sitte på et legekontor så lenge. Ble henvist til spesialister med en gang og mye svar på smertene kom frem. Hadde den gamle legen siden jeg var liten og har slitt med samme problemer siden jeg var liten, men fikk først svar etter at jeg byttet til denne på hva problemene var. Føler meg trygg på at hun kan finne ut av plagene og bekymringene man har, og er hun usikker på noe så er hun åpen om det og «later» ikke som hun vet hva hun gjør hvis hun ikke vet. Da sender hun deg videre til noen som har mer erfaring og kunnskap om det.
Eneste som jeg vil klage på er at jeg nå har slitt med å få tak i henne. Har sendt flere Mail men ikke mottatt noe svar og det er nå over en uke siden jeg sendte første melding.
Annet enn det er jeg veldig fornøyd da hun er profesjonell og ikke redd for å være hard. Hun sier ting som det er og man må rett og slett tåle å høre fakta. Men hun gjør alt for å berolige pasienter på at det ikke er noe galt hvis det ikke er det. Så om pasienten ønsker større undersøkelse sender hun gjerne henvisning selv om hun personlig mener det ikke trengs. Noe som gir en trygghet på at du blir hørt!