Sarah Legekontor

Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sarah Legekontor

Dårlig service og grinete i tlf

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Har ringt så mange ganger uten at de tar telefonen. I dag tok de endelig telefonen, men hjelpen og servicen var helt bak mål.. Jeg ble så sjokkert over behandlingen at jeg faktisk tar meg tid til å skrive her inne...

Startet ok, men ikke så bra nå. Umulig å nå på tlf

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Legen viste interesse and hjalp på alle måter på starten, men etter en stund virket hun mere hissig, tok lang tid med å videresende papirer, liten eller ingen interesse over meg og mine problemer.
Og ikke mulig å komme i kontakt med legesenteret via tlf, må alltid kjøre ned til de for å snakke med de.

Startet bra, nå er tilliten helt vekk.

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

I starten virket hun oppriktig interessert i å hjelpe meg med det jeg kom med. Jeg har den siste tiden, enkelte ganger, opplevd å bli møtt med "er det deg, igjen". Hun virker lite interessert i å finne ut av ting, jeg har ofte måttet fortelle henne hva hun skal gjøre. Har ved flere tilfeller tatt opp ett problem hun enda ikke har evnet å finne løsningen på. Har den siste tiden funnet det ubehagelig å møte opp til time der, da jeg ikke får noe nevneverdig god hjelp allikevel.
Tilliten er borte, jeg kommer til å bytte lege så fort vedkommende jeg vil bytte til er ledig.
Jentene på kontoret, er for øvrig helt topp.
Jentene på kontoret, de er de som får stjernene for god service.

Begynte positivt, men mindre fornøyd nå

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Da jeg begynte var legen positiv og forståelsesfull.

Nå er hun uengasjert og virker nærmest irritert over at jeg kommer. Kommer ikke med forslag når jeg ber om hjelp. Bruker minimalt med tid på undersøkelse. Det gjelder også når jeg kommer med barna.

Skulle ønske en lege som virker mer engasjert i det totale sykdomsbildet. En som får meg til å føle meg trygg. En som får meg til å ha det bedre når jeg går ut av kontoret enn før konsultasjonen.

Fikk hjelpen og tryggheten jeg trengte på Volvat. Bytter lege når det er ledig.

Flink Lege

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Hun er kunnskapsrik, bruker god tid til pasienter, og hyggelig.
Veldig fornøyd.
Opplever at jeg og familien min er alltid velkommen og tatt på alvor.
Personale er utrolig hyggelige og hjelpsomme.
Anbefaler absolutt denne legen som fastlege.