Sarah Legekontor

Violgata 8 1776 Halden

Siste vurderinger av behandlere ved Sarah Legekontor

Må bytte til annen lege

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Hun var hyggelig i begynnelsen, virket forståelsesfull og hjelpsom. Men for ca et halvt år siden snudde hun helt. Nå virker hun ikke interessert i meg og hvordan jeg har det. Hun er uforskammet og ufin mot meg, svarer ikke ordentlig på spørsmålene mine. Jeg får ikke hjelp lenger,så nå bytter jeg til en annen.

Bytter lege

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

I starten var hun en hyggelig og interessert lege. Etter en lang og komblisert sykdomstilstand endret hun seg. Hun har vært ufin i tilbakemeldingene, er uengasjert og gjesper midt i samtalen. Hun gir et inntrykk av at det er slitsomt at jeg kommer og at jeg må forstå at hun ikke vet hva hun skal gjøre. Hun har i min behandling skapt utrygghet og jeg føler liten tillit til denne legen. Har nå fått fantastisk behandling privat og velger nå å bytte lege.

Ikke fornøyd

Minuser:
-Viste helt apati og likegyldighet.
-Har ikke noe ønsker å hjelpe.
-Uhyggelig.
-Lang ventetid.
Plusser:
+Ingen

Tror jeg bytter lege.

Lege: Ashrak Talib Hussain Skrevet

Etter å ha vært pasient der en god stund syns jeg det nå er ubehagelig å bestille time til legen. Hun var i starten veldig blid, og hjelpsom. Jeg skulle bare ringe hvis det var noe, og hun skulle hjelpe meg med div papirer osv... Nå er hun alltid sur, Når hun ser meg. Og smiler til de andre pasientene på venterommet. Sist gang fikk jeg kommentaren: Åh, er det deg? jaja du får komme inn da, (med en sur, og utrivelig tone)... Skal love dere jeg ikke følte meg noe særlig velkommen der.. Føler jeg blir sett ned på, og blir ikke tatt på alvor i det hele tatt. Derimot kontordamene er helt fantastiske. De er alltid sevice innstilt, og har hjulpet meg flere ganger uansett hva det er. De Husker også alltid navnet mitt, og hvem jeg er. De er lette å prate med, og har alltid et stort smil på lur.

Forferdelig

Stikkord:
- Travel.
- Snakker ned til pasientene.
- Tar ikke hensyn til pasientenes situasjon.
- Slapt håndtrykk og totalt uinntressert i pasienten sin.
- Uhyggelig, og virker rett og slett litt sint.

Forsåvidt er de andre på kontoret veldig hyggelige. Minus telefonkø.