Tannlegene Eva og Terje Pettersen

Telefonnummer76 94 13 9976 94 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Kongens Gate 50 8514 Narvik
Tannlegene Eva og Terje Pettersen holder til i Narvik

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlegene Eva og Terje Pettersen

Veldig trivelig og nøyaktig

Tannlege: Ingrid Lehne Opshaug Skrevet

Jeg har hørt at folk er redd for å gå til tannlegen, men det blir man absolutt ikke her! Hos Ingrid Opshaug er det tvert imot lystbetont å få fylling!

Kjempetrivelig dame på godt humør, som behandler pasienten med respekt og alltid stiller med et smil. Effektiv og veldig nøyaktig; her gjøres ingenting halvveis. Fikk god informasjon før, under, og etter behandling; følte meg veldig trygg. Er kjempefornøyd med behandlinga jeg og samboeren har fått hos henne; både sjekk, rens, fylling og avstøpning.

De andre ansatte på klinikken prater gjerne med deg når du venter på timen din, veldig hyggelig plass. Prisene er også gode. Anbefales på det sterkeste.

Eva er utrolig dyktig og kurerer tannlegeskrekk

Tannlege: Eva Dyhrberg Pettersen Skrevet

Etter traumatiske opplevelser hos tannlegen i min barndom, hadde jeg tannlegeskrekk. Jeg har gått hos mange tannleger, både i Tromsø og Oslo. Eva Pettersen er den desidert beste tannlegen jeg noen gang har vært hos. Hun er dyktig, er meget grundig og tar hensyn til pasienten fra du kommer til du går. Hun har et behagelig og rolig vesen, og hun gir deg som pasient en følelse av trygghet og ro. Jeg vil anbefale henne på det varmeste.