Logo for Evident Tannlege Heimdal

Evident Tannlege Heimdal

Logo for Evident Tannlege Heimdal

Om klinikken

Velkommen til Evident Tannlege Heimdal (Tannlege Solheim)! Vi har som mål å tilby våre pasienter behandling av høyeste kvalitet, forutsigbare priser og trygghet. Våre dyktige tannleger og andre ansatte har lang erfaring og bruker moderne utstyr. Vi tilbyr alt innen allmenn tannbehandling, og håper at du ved å gå til oss vil oppdage en bedre, mer behagelig og enklere måte å få god tannhelse og drømmesmilet på.

Det er viktig for oss at du er trygg og komfortabel under hele besøket. Mange er engstelige for tannbehandling og vi bruker den tiden som trengs for å lytte til bekymringer og forklare de ulike behandlingsalternativene som er relevante for deg. Vi har tannleger som jobber spesielt med behandling av pasienter med tannlegeskrekk og har utvidet kompetanse innen dette.

Vi har lang åpningstid og har gratis parkering rett utenfor klinikken. Alle våre tannleger er medlemmer av Den norske tannlegeforening (NTF).

Vi ønsker deg velkommen til vår klinikk og håper vi kan bidra til at du får god tannhelse gjennom hele livet.

Telefonnummer484 49 594484 49 5 ... Nettsted
J. O. Stavs veg 2 7088 Heimdal

Bestill time
Evident Tannlege Heimdal holder til i Trondheim

Siste vurderinger av Evident Tannlege Heimdal

Så flott tannlege

Tannlege: Julie Tran Skrevet

Vil du gå til en tannlege som er rolig, empatisk og ikke minst utrolig flink i faget sitt, så anbefaler jeg henne på det varmeste.
Både rotfylling og annen tannfylling gikk smertefritt og greit.

Meget godt

Tannlege: Julie Tran Skrevet

Meget behagelig tannlege. Hun forklarte hele tiden hva hun skulle gjøre. Kan anbefales på det vafmeste.

Utrolig god hjelp

Tannlege: Julie Tran Skrevet

Hadde behov for akutt time. Ble godt tatt imot i resepsjonen, fikk komme inn raskt, bilder ble tatt og Julie kom med forslag til ulike løsninger i forhold til behandling.
Behandlingen var smertefri og så behagelig som den kan være, og hun var til å ta pauser underveis slik at jeg fikk hentet meg inn. Rolig og trygg gjennom hele behandlingen, fortalte hele tiden ha hun skulle gjøre.

Ivaretatt

Tannlege: Julie Tran Skrevet

Hun ser DEG og hører på deg. Møter forståelse og empati❤️ der blir man virkelig ivaretatt og tatt på alvor👏

Fantastisk opplevelse

Tannlege: Julie Tran Skrevet

Aldri vært noe glad i å dra til tannlegen, og spesielt ikke hvis jeg må sette bedøvelse. Men her ble jeg tatt så godt i mot. Fra jeg ringte i forrige uke og trengte en hastetime, hvor de da fikk lurt meg innimellom noen pasienter så de fikk tatt bilder av der jeg hadde vondt. De var så imøtekommende og det virket som de hadde det utrolig bra og trivdes i jobben sin. Og det reflekterer ut til pasientene deres.
Vi fant ut av problemet og det ble satt opp en time onsdag uken etter (denne uken) til rotfylling, jeg fikk antibiotika jeg skulle gå på i 5 dager og beskjed om å si fra hvis ting ikke ble bedre før jeg skulle inn igjen. Over helgen etter jeg fikk tenkt litt på det så bestemte jeg meg for at jeg heller ville trekke tanna (mange grunner til det). Så jeg dro innom de på mandag og spurte om det var mulig å få endret timen til trekking istedenfor. Det var heldigvis ikke noe problem.
Jeg kom på onsdag og ble møtt av hyggelige mennesker. Ble vist til rommet og det var tid for å starte. Setting av bedøvelse gikk som en drøm, tror dette er den beste opplevelsen jeg har hatt med å sette bedøvelse. Så kom selve trekkingen og Julie forklarte steg for steg hva hun gjorde og hva hun skulle gjøre. Hun var effektiv og kompetent. Jeg fikk god forklaring på hva jeg skulle gjøre i ettertid og under hele opplevelsen følte jeg meg utrolig godt tatt vare på.

Anbefaler definitivt denne tannlegen. Både Julie i seg selv og tannlegekontoret. De er hyggelige, ikke redd for å flire av seg selv, og det virker som de har et utrolig bra arbeidsmiljø som igjen reflekterer ut til pasientene.