Profilbilde av tannlege Andrea Haukenes Solheim

Andrea Haukenes Solheim

Profilbilde av tannlege Andrea Haukenes Solheim

Om

Andrea har sin tannlegeutdannelse fra Universitetet i Bergen. Hun utfører alt innen allmenn tannbehandling. I tillegg har hun erfaring med og kan tilby usynlig tannregulering. Hun har også spesialkompetanse i implantatprotetikk.

Andrea er kjent for å være blid og hyggelig og for å yte god hjelp til pasienter med tannlegeskrekk (odontofobi). Hun har lang erfaring med denne pasientgruppen og bruker tiden som skal til for hver pasient.

Andrea har interesse i både tenner og pasienten som helhet. Hun søker god kommunikasjon med sine pasienter og forklarer både i forkant og underveis i behandlingen.

Andrea har et nært samarbeid med spesialister innen alle fagområder og kan henvise ved behov.

Autorisasjon (2012)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Andrea Haukenes Solheim er tannlege i Trondheim

Siste vurderinger av Andrea Haukenes Solheim

Fantastisk tannlege

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Beste tannlegen jeg har hatt! Utrolig profesjonell og alltid blid og hyggelig. Får meg til å slappe av, skånsom i behandlingen, og bruker god tid på å forklare.

Bra

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Andrea er kvkk og informerende i sin behandling. God service! Aldri likt å gå til tannlege før nå. Har hatt kjevebrudd og hun har alltid en biteklosse for hånden som gjør det behagelig for meg og arbeidsplass for henne.

Beste tannlegebesøk jeg har hatt.

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Alle på kontoret var hyggelig, profesjonelt og effektiv.
Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen av besøket og med resultatet.

Den beste tannlegen!

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

For det første er Andrea en meget profesjonell tannlege. Om du er en tannlegeskeptikker eller har angst for tannleger kan jeg trygt anbefale Andrea.
Meget behagelig, humoristisk og trygg tannlege med et fantastisk team bak seg.

Svært dyktig

Klinikk: Evident Tannlege Heimdal Skrevet

Jeg kan anbefale denne tannlegen på det sterkeste. Hun er svært profesjonell og kunnskapsrik, og er flink til å skape en trygg ramme rundt behandling. Hun har eksempelvis fått min lille datter til å bli så trygg på tannlegekontoret at det nå bare er gode minner knyttet til å undersøke tennene.