Tor Myrmel

Kongens Gate 7b 4610 Kristiansand S
Tor Myrmel holder til i Kristiansand

Siste vurderinger av Tor Myrmel

Det rette valg dersom du har akutt behov

Tannlege: Tor Myrmel Skrevet

Jeg har hatt Tor Myrmel som tannlege i flere år og denne tannlegen tok fra meg tannlegeskrekk etter noen skrekkopplevelser med andre tannleger. Ved et smertefullt akutt-tilfelle med tannrot betennelse kom han ned kl 23 på en fredagskveld da smertene var enorme. Ved andre tilfeller hvor han eksempelvis har vært bortreist har han alltid stilt opp med å skrive ut nødvendig smertestillende middel til han kom tilbake igjen. Har du tannlegeskrekk, gå til Tor! En kjempe tannlege som raskt finner time når du har sterke smerter. Jeg har aldri hatt maken. Ved et tilfelle når jeg begynte hos Tor, hadde jeg sterke smerter, ringte min daværende tannlege .som fant time om 14 dager. Valgte så å prøve en annen. Valget falt på Tor Myrmel og jeg ringte, Kom klokken 17 i ettermiddag var svaret, og kvart over var jeg i stolen og etter en time var smertene borte. En faglig dyktig tannlege som kan anbefales på det varmeste.

Den beste tannlegen i byen

Tannlege: Tor Myrmel Skrevet

Jeg har hatt denne tannlegen siden jeg var 19, og jeg bytter ikke!

Surret litt og hadde jo diverse skoletannleger og andre tannleger før jeg fant han. Så jeg vet hva dårlig tannleger er! Jeg er nå 47!
Jeg har anbefalt han til alle mine venner og familie.
Det er en drøm å besøke denne tannlegen :-)
Sovner nesten i stolen!

Kristiansands beste tannlege

Tannlege: Tor Myrmel Skrevet

Faglig svært dyktig. Holder seg oppdatert på nye ting som skjer i faget. Jobber supereffektivt. Hvis du har tannlegeskrekk, er dette tannlegen for deg. Merker ikke antydning til smerte eller ubehag under behandlingen. Han setter til og med bedøvelse på en slik måte at du ikke kjenner noen form for stikk/smerte. Flink til å informere om behandlingen underveis. Behagelig fremferd i alt han gjør. Hans tannlegeassistenter bidrar også sterkt til den behagelige atmosfæren som du møter hos denne tannlegen. Det ville ikke være rart om Tor Myrmel har venteliste for nye pasienter. Jeg føler meg privilegert som er "inne i varmen" hos byens suverent beste tannlege.

Bakgårdens tannlege

Tannlege: Tor Myrmel Skrevet

Grei,rolig, forsiktig! Dårlig på å ta hensyn til den som hører dårlig, gjentatt flere ganger at jeg må munnavlese han i løpet av timen, noe han absolutt ikke husker eller tar hensyn til! Mumler! Gjør pasienten mer redd enn det burde ha vært! Men ok ellers!

Beste tannlegen

Tannlege: Tor Myrmel Skrevet

Kjempe fornøyd, tar seg alltid tid til deg selv om han har fulle lister!!
Anbefales sterkt!!