Helset Legesenter A/S

Skollerudveien 11 1353 Bærums Verk

Siste vurderinger av behandlere ved Helset Legesenter A/S

Trygg, lyttende og kunskapsrik.

Lege: Øyvind Alvsaker Skrevet

Min kone og jeg er veldig godt fornoyd med fastlege Alvsaker. Han er lyttende og vi foler oss godt ivaretatt. Han tar kontakt og avsetter time til oss etter kontroll hos spesialister for videre behandling. Vi setter stor pris pa hans gode og blide mottakelse.

Behagelig, flink og lytter

Lege: Øyvind Alvsaker Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med fastlegen min, Øyvind Alvsaker. Han er svært hyggelig, tar seg tid til å lytte og er kunnskapsrik. Dersom det er noe han er usikker på, undersøker han dette med andre fagfolk. Jeg føler meg virkelig godt ivaretatt og kan trygt anbefale han videre.

Trygg, kunnskapsrik og følger opp

Lege: Gunnar Fredrik Dahl Hvattum Skrevet

Føler meg forstått og godt ivaretatt. Dyktig, viser omsorg og følger opp. I en vanskelig periode har det skjedd opptil flere ganger at legen tar kontakt etter kontortid for å høre hvordan det går. Godt å føle at man ikke er et nummer i en rekke av pasienter.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Fatemeh Zeinali Skrevet

Tilgjengelig, imøtekommende, hyggelig og dyktig. Forståelsesfull og omtenksom. Veldig hyggelig dame. Anbefales!

Trygg

Lege: Henrik Kvale Loe Skrevet

Rolig og trygg. Beste fastlegen jeg har hatt. Føler meg ivaretatt på en god måte som pasient. Tydelig i samtalene jeg har hatt med han.