Tannlege1 AS

Telefonnummer55 32 38 0655 32 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Valkendorfsgaten 9 5012 Bergen
Tannlege1 AS holder til i Bergen

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Tannlege1 AS

Den beste.

Tannlege: Arne Johan Jensen Skrevet

Jeg har hatt tannlegeskrekk og den er borte etter å ha vært hos Arne Johan. Han er tålmodig og utrolig flink, fra å ikke ville åpne munnen til en tannlege, har jeg nå takket være ham skifte ut alle min gamle blommer og det er utrolig å sette seg opp i stolen og ikke være redd.
Kjempehyggelig kontorsøster :-)

Ingen grunn til bekymring

Tannlege: Trine Hope Skrevet

Har du tannlegeskrekk eller gruer du deg til tannlegebesøk. Da bør du bytte til denne tannlegen. De er så forsiktig at det er en fornøyelse.

Fornøyd

Tannlege: Trine Hope Skrevet

Syntes hun er veldig hyggelig, og flink til å forklare hva hun gjør og hvorfor. Veldig positiv og glad, noe jeg setter pris på. Anbefaler å gå til Trine!

Meget fornøyd!

Tannlege: Arne Johan Jensen Skrevet

Jeg er så fornøyd med Tannlege Jensen! Han er en dyktig tannlege som fortjener alle stjerner i boken her.

Veldig bra

Tannlege: Arne Johan Jensen Skrevet

Lider av et snev av tannlegeskrekk og hadde unngått å gå der på ca. 12 år før jeg mannet meg opp og gikk til Arne Johan Jensen. Veldig proff. Flink assistent. Er god å fortelle hva som skjer og jeg er meget fornøyd med det meste han gjør. Ikke noe minus og har begynt å gå fast en gang i året og gruer meg til jeg må begynne hos en annen.