Tannlegene Bommen AS

Din klinikk?Ta eierskap til denne profilen Gjør krav på profilen

Nymoens Torg 9 3611 Kongsberg
Tannlegene Bommen AS holder til i Drammen

Tips oss om tannlege som mangler.

Om vurderingene

Siste vurderinger av Tannlegene Bommen AS

Dyr tannlege

Tannlege: Jan Thorvald Bommen Skrevet

Her får en behandling og en oppgitt ca pris men den totale prisen ble utrolig mye høyere Her gis det kun kassa kvittering ikke spesifikasjon på utført behandling

Flink og effektiv

Tannlege: Linn Anda Bommen Kallum Skrevet

Blid, flink og effektiv. Veldig hyggelige priser med høstkampanje for nye pasienter på førstegangsundersøkelse. Kommer definitivt til å ha dette som fast tannlege

Veldig fornøyd

Tannlege: Linn Anda Bommen Kallum Skrevet

Veldig hyggelig og imøtekommende tannlege. Tar seg god tid til å forklare på en forståelig måte. Faglig virker hun også veldig dyktig.
Servicen og tilgjengeligheten på kontoret er også veldig bra.
Anbefalles!

Fornøyd:)

Tannlege: Linn Anda Bommen Kallum Skrevet

Jeg har egentlig hennes far som tannlege,men jeg hadde fått tannverk,og Linn var den enste som var ledig på dagen.Det var dagen før palmehelgen,og jeg fikk time på samme dag,på kvelden.Ble møtt av en hyggelig tannpleier,og Linn var like blid og hyggelig.Tok seg god tid,og selv om det var null hull,så tok hum seg tid til å ta en helsjekk,så jeg ikke trengte bestille ny time bare for det.Veldig god service av både Linn og tannlegesekretæren/pleieren som også var tilstede.Tommel opp :)

Veldig flink og grundig

Tannlege: Jan Thorvald Bommen Skrevet

Jeg har fått veldig god og profesjonell hjelp gjennom mange år. Han har også oppgradert kontoret med det nyeste av utstyr. Veldig trivelig personale.