Tannlegene Giving AS

Tannlegene Giving AS holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Tannlegene Giving AS

Norges beste tannleger

Tannlege: Håkon Giving Skrevet

Kjempeflinke, kjempekoselige, lett å få time, tar deg alltid imot ved kriser. Håkon har vært min tannlege i snart 40 år - heldigvis har han tre flinke sønner som kan ta over slik at jeg kan fortsette der. Pris kan jeg ikke vurdere - aner ikke hva prisene er andre steder. Ville ha gått dit om det kostet dobbelt så mye som andre steder.

Beste av de beste!

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

Lunere og mer kvalitetsbevisst tannlegekontor finnes ikke i Oslo og Omegn. Alle 4 oser kvalitet og kompetanse. Anbefales på det varmeste!

kjempe fornøyd

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Det ikke finnes noen bedre tannleger. Petter er tannlege for hele familien. Empatisk!

En utrolig behagelig tannlege

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

En mer behagelig tannlege skal man lete lenge etter! Når jeg skulle bytte tannlege etter flytting var jeg glad jeg valgte nettopp denne tannlegen. Utrolig lett på hånden og forsiktig. Vill anbefale denne tannlegen til alle.
Synes de var ganske rimelige og positivt at de også har lengre åpningstider

Det finnes ingen bedre!

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

Alltid vært nervøs og redd for enhver legetime under skoleordningen.. Etter en time hos Giving var jeg overbevist om at det ikke finnes noen bedre tannleger. Jeg ble tatt seriøst, og bekymringene mine rundt tannlegen ble tatt på alvor. Føler meg alltid velkommen og ivaretatt! Resepsjonistene er blide og hyggelige - også et stort pluss i boka!