Tannlegene Giving AS

Telefonnummer64 83 10 1064 83 10 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Skjettensenteret 2013 Skjetten
Tannlegene Giving AS holder til i Skedsmo

Siste vurderinger av Tannlegene Giving AS

Supre, dyktige og oppdaterte

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Gikk i mange år til hans far, Håkon Giving, som etter hvert har trappet ned og overlatt pasientene til sine tre sønner.

Vært flere ganger hos Petter Giving, som er en dyktig tannlege. Alltid presis på avtaletid, oppdatert på utvikling og gir gode råd.

Hyggelige og dyktige tannleger

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Hos disse tannlegene føler jeg meg trygg. Det er hyggelig å være pasient. Behandlingen blir begrunnet med bilder og røntgenbilder, og utstyret er det mest moderne og under stadig fornying. Jeg kan ikke sette fingeren på noe som jeg ikke er fornøyd med. Jeg tror at prisene ligger midt på treet.

Fagmann som kan anbefales

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

Alltid i rute, koselige folk, rimelige priser og sist men ikke minst en utrolig rask og dyktig tannlege som kan sine saker og ikke tenker på egen profitt. Foreslår alltid billigste løsning.

Norges beste tannleger

Tannlege: Håkon Giving Skrevet

Kjempeflinke, kjempekoselige, lett å få time, tar deg alltid imot ved kriser. Håkon har vært min tannlege i snart 40 år - heldigvis har han tre flinke sønner som kan ta over slik at jeg kan fortsette der. Pris kan jeg ikke vurdere - aner ikke hva prisene er andre steder. Ville ha gått dit om det kostet dobbelt så mye som andre steder.

Beste av de beste!

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

Lunere og mer kvalitetsbevisst tannlegekontor finnes ikke i Oslo og Omegn. Alle 4 oser kvalitet og kompetanse. Anbefales på det varmeste!