Tannlegene Giving AS

Tannlegene Giving AS holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Tannlegene Giving AS

Super tannlege.

Tannlege: Erik Børstell Giving Skrevet

Har alltid hatt problemer med tannlegeskrekk, men måtte få ordnet opp i en betennelse som hadde blitt ganske ille.

Fikk anbefalt Giving og fikk raskt en time hos dem for å starte behandlingen hos Erik

Etter første behandling var all tannlegeskrekk borte. Alt ble forklart og selve behandlingen var smertefri. Erik har uten tvil stor kunnskap med det han driver med. Behandling som man vanligvis blir henvist videre for, har han kunnskap og kompetanse til å gjøre på stedet.

Prisen har ikke så mye å si for meg når det kommer til tannlege. Det som er viktigst for meg er følelsen av trygghet og at jeg får god behandling.

Jeg anbefaler de til alle som trenger ny tannlege.

Veldig flink tannlege!

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Petter er en dyktig og hyggelig tannlege :) Han er alltid så rolig og setter pasienten i fokus. Kan absolutt anbefale han!

Supre, dyktige og oppdaterte

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Gikk i mange år til hans far, Håkon Giving, som etter hvert har trappet ned og overlatt pasientene til sine tre sønner.

Vært flere ganger hos Petter Giving, som er en dyktig tannlege. Alltid presis på avtaletid, oppdatert på utvikling og gir gode råd.

Hyggelige og dyktige tannleger

Tannlege: Petter Børstell Giving Skrevet

Hos disse tannlegene føler jeg meg trygg. Det er hyggelig å være pasient. Behandlingen blir begrunnet med bilder og røntgenbilder, og utstyret er det mest moderne og under stadig fornying. Jeg kan ikke sette fingeren på noe som jeg ikke er fornøyd med. Jeg tror at prisene ligger midt på treet.

Fagmann som kan anbefales

Tannlege: Jonas Børstell Giving Skrevet

Alltid i rute, koselige folk, rimelige priser og sist men ikke minst en utrolig rask og dyktig tannlege som kan sine saker og ikke tenker på egen profitt. Foreslår alltid billigste løsning.