Tannlegene i Niels Ankersgate 5 DA

Nils Ankers Gate 5 1776 Halden
Tannlegene i Niels Ankersgate 5 DA holder til i Halden

Siste vurderinger av Tannlegene i Niels Ankersgate 5 DA

Gjennomsyret god tannlege og person

Tannlege: Jostein Hagen-Tafjord Skrevet

Jeg har måtte vært mye hos tannlegen og Tafjord har alltid tatt godt vare på meg, hver eneste gang. Får inntrykk til at han tilpasser seg pasienten og er rolig. Klinikken er alltid oppdatert med nytt utstyr og ser flott ut.

Faglig dyktig, flink til å forklare og til å stole på når det gjelder.

Tannlege: Jostein Hagen-Tafjord Skrevet

Jeg måtte gjennom en rotfylling med komplikasjoner.
Det viste seg raskt at tannen innehold noen overraskelser og ikke kunne sammenlignes med Anatomiboken. Jeg hadde flere nerverøtter enn vanlig. For å lokalisere dem måtte rotfyllingen gjennomføres uten bedøvelse. Jeg ble forklart på en rolig og ærlig måte hva og hvorfor det måtte gjøres på den måten. Han informerte underveis om neste trinn i prosessen, og tok pauser for at jeg kunne hente meg inn igjen. Dette er nok det verste jeg har vært med på i en tannlege stol. Takket være ham og hans måte å arbeide og informere på, ble det ingen skrekk opplevelse. Anbefales.

Dyktig

Tannlege: Jostein Hagen-Tafjord Skrevet

Rolig og topp tannlege , levd med tannlegeskrekk hele livet , men nå gjør det meg ingenting å sette meg i stolen , anbefales for folk med tannlegeskrekk 👍

Den beste tannlegen

Tannlege: Jostein Hagen-Tafjord Skrevet

Jostein er en så rolig å fin tannlege. Har tannlege skrekk til 1000 men han her har virkelig tatt hensyn å hjelpet meg igjennom mange tøffe,vonde stunder i stolen. Kunne ikke fått bedre tannlege

Travel og lite forståelsesfull

Tannlege: Jostein Hagen-Tafjord Skrevet

Var hos Jostein en gang og det ble med den gangen. Stresset seg gjennom timen, ventet ikke til bedøvelsen hadde satt seg og boret rett i nerven, så huet mitt omtrent eksploderte. Tannlegeskrekken som Mari (i samme lokaler) hadde kurert var tilbake.