Tannlegene Kristoffersen og Utseth

Telefonnummer52 85 54 7052 85 54 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hovedgaten 52 4250 Kopervik
Tannlegene Kristoffersen og Utseth holder til i Karmøy

Tips oss om tannlege som mangler.

Ingen prisinformasjon er registrert på denne klinikken.

Siste vurderinger av Tannlegene Kristoffersen og Utseth

Utrolig dyktig!

Tannlege: Linn Utseth Skrevet

Er så glad for å ha byttet tannlege! Linn Utseth er mild og betryggende, hun gjør at en med tannlegeskrekk plutselig ikke gruer seg til å gå til tannlegen lenger. Hun er fagligs dyktig og tilgjengelig! Har anbefalt henne videre til venner som alle har blitt pasienter og er like fornøyde som meg!

Bra inntrykk

Tannlege: Linn Utseth Skrevet

Tannlege Linn Utseth, som er fra Kopervik, har flyttet fra Bergen, og overtatt klinikken etter de pensjonerte tannlegene Kristoffersen.
Virker som en verdig arvtager, som utfører fint arbeid og gir gode råd.
Også fornøyd med den nye tannbehandleren og assistentene. Veldig god kommuikasjon.

Fantastisk tannlege både han og Berit :)

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Har selv tannlege skrekk og han har en utrolig evne og tålmodighet som veldig få har. Takker ham og kona for at jeg i dag tørr og gå til tannlegen.

Litt ubehøvlet oppførsel

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Har vært hos Jon Ivar Kristoffersen bare 4-5 ganger, så jeg vet ikke mye om hvor flink han er som tannlege.
Men jeg syntes han er ganske frekk og bisk av seg ofte. Plutselig kan han bli hissig og høyrøstet ut av ingenting.
Virker også brydd og sur hvis du spør om hva som er galt og hva som skal gjøres o.l.
Dette gjør meg nervøs og usikker på hva jeg kan spørre om eller ikke.

Opplever han altså som person som ganske ubehagelig, men ellers ikke noe å utsette.

god kvalitet

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Er godt fornøyd med kvalitet og behandling hos Jon Ivar K. Vet ikke hvordan kontoret ligger i pris i forhold til andre. Litt plagsomt med mye prat som er lite interessant for pasienten. Den ene assistenten maser plagsomt mye, østlandsk. Alt i alt veldig fornøyd.