Tannlegene Kristoffersen og Utseth

Hovedgaten 52 4250 Kopervik
Tannlegene Kristoffersen og Utseth holder til i Karmøy

Siste vurderinger av Tannlegene Kristoffersen og Utseth

Fantastisk tannlege både han og Berit :)

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Har selv tannlege skrekk og han har en utrolig evne og tålmodighet som veldig få har. Takker ham og kona for at jeg i dag tørr og gå til tannlegen.

Litt ubehøvlet oppførsel

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Har vært hos Jon Ivar Kristoffersen bare 4-5 ganger, så jeg vet ikke mye om hvor flink han er som tannlege.
Men jeg syntes han er ganske frekk og bisk av seg ofte. Plutselig kan han bli hissig og høyrøstet ut av ingenting.
Virker også brydd og sur hvis du spør om hva som er galt og hva som skal gjøres o.l.
Dette gjør meg nervøs og usikker på hva jeg kan spørre om eller ikke.

Opplever han altså som person som ganske ubehagelig, men ellers ikke noe å utsette.

god kvalitet

Tannlege: Jon Ivar Kristoffersen Skrevet

Er godt fornøyd med kvalitet og behandling hos Jon Ivar K. Vet ikke hvordan kontoret ligger i pris i forhold til andre. Litt plagsomt med mye prat som er lite interessant for pasienten. Den ene assistenten maser plagsomt mye, østlandsk. Alt i alt veldig fornøyd.

Kan ikke bli bedre

Tannlege: Berit Margrethe Hansteen Kristoffersen Skrevet

Har vært hos en del tannleger opp gjennom åra, men ingen kan måle seg med tannlegene Kristoffersen. Har rett og slett ingeting negativt å sette fingeren på, de er bare helt topp!

Meget hyggelige, enkle å kommunisere med, ingen ventetid og behandling av ypperste kvalitet.