Tannlegene Tone Sydow Og Arild Mo AS

Tannlegene Tone Sydow Og Arild Mo AS holder til i Drammen

Siste vurderinger av Tannlegene Tone Sydow Og Arild Mo AS

Anbefalt tannlege

Tannlege: Tone Sydow Skrevet

Veldig imøtekommende, rolig og trygg. Får alltid god, rask service og det oppleves svært trygt! Husker mine små særegenheter som må hensyntas.

Fantastisk flink

Tannlege: Arild Mo Skrevet

Har tannlegeskrekk men det forsvant når jeg satt meg i stolen.meget dyktig, flink til og forklare hva han skulle gjøre, rett og slett veldig behagelig. Gleder meg til neste gang.👍👍

Supert :)

Tannlege: Arild Mo Skrevet

Var og fikk satt inn inplantat som jeg hadde grua meg til mnd.
Veldig bra gjort og nesten helt smertefitt.
Anbefales

Noe av det mer behagelige....

Tannlege: Arild Mo Skrevet

Jeg har vært hos flere tannleger og spesialister for rotbehandling, rensing av betenelser, to implantater, trekking av tenner og vanlig tannbehandling. Alt dette har jeg nå også gjort hos Arild Mo og jeg er regelrett målløs over hvor behagelig mannen er og utførelsen. Veldig profesjonell.

NN

Noe av det dårligste jeg har vært borti.

Tannlege: Arild Mo Skrevet

Ikke bra om du har tannlegeskrekk. Han var ikke så nøye på å gjøre det komfortabelt og smertefritt. Var mer om å gjøre ting fortest mulig, så fikk det bare gjøre vondt ei stund.

Jeg kom dit for å få estetisk behandling - altså jeg ville ha "pene tenner". Han forsikret meg om at vi ikke skulle gi oss før jeg var fornøyd.
Jeg oppdaget at resultatet ikke hadde blitt helt som jeg ville ha det, da jeg kom hjem og fikk sett det i "normalt" lys. Jeg sa ifra om at jeg ville ha noen endringer. Til min store forbauselse, så ble han både ufin og nektet å gjøre noe med det. Han gikk i forsvarsposisjon, og la ut i det vide og breie på mail om alt han hadde gjort rett, før han i det hele tatt spurte meg hva jeg ville endre på. Han var fornøyd med resultatet, så da hadde det ikke noe å si at jeg ikke var det. Nå kom ikke jeg dit for å fikse på tennene så tannlegen skulle være fornøyd, så det hele var jo bare bortkastet. Det er trossalt mitt smil - ikke hans.
Han avlyste etterkontrollen og avsluttet hele saken før jeg skjønte hva som traff meg. Jeg fikk heldigvis pengene tilbake uten noe om og men.

Det er trist at det finnes tannleger som tar så lite hensyn til pasientene sine. Når man er i en sårbar situasjon fra før av, så er dette det siste man trenger. Det er ikke bare tenner de jobber med, men med mennesker!