Tannlegene Øiestad ANS

Telefonnummer71 69 14 8271 69 14 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sunndalsvegen 4 6600 Sunndalsøra
Tannlegene Øiestad ANS holder til i Sunndal

Siste vurderinger av Tannlegene Øiestad ANS

Veldig bra jobb!

Tannlege: Vaheed Haghighatgou Skrevet

Stilte opp på kort varsel sent en fredag ettermiddag, da fortanna mi knakk. Var effektiv og gjorde en utrolig bra jobb! Anbefales på det sterkeste :)

Beste tannlegen.

Tannlege: Vaheed Haghighatgou Skrevet

Har unngått tannlege i mange år grunnet min faste tannlege da jeg var yngre. Da jeg fikk visdomstenner som jeg hadde smerter i bestemte jeg meg for å prøve Vaheed da jeg hadde hørt mye positivt om han fra andre.

Vaheed er rask og effektiv i det han gjør. Han kaster ikke bort tid på småprat men går rett på sak og forteller underveis hva problemet eventuelt er.

Da jeg hadde betennelse under ei tann som gjorde at den måtte fjernes tok han en grundig "rens" på tannen, og skulle bestille time hos en ekspert i Kristiansund for å operere den ut. Ved et uhell ble ikke denne timen bestilt så jeg måtte tilbake til tannlegen for en ny "rens" - men dette slapp jeg å betale for, da han tok ansvar for forglemmelsen! Flott service og rimelige priser i forhold til andre tannlegekontor jeg har vert hos.

Den Beste Tannlegen som finnes ;)

Tannlege: Johan Lyche Øiestad Skrevet

Tannlege Johan Lyche Øiestad er en meget kunnskapsrik og god Tannlege .
Desuten er han også ett godt medmeneske .
Kjempeglad som har en så god Tannlege ;)