Oris Dental Fredrikstad

Oris Dental Fredrikstad holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oris Dental Fredrikstad

Det finnest ikkje ord...

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

...for kor bra ein tannlækjar Anders er. Eg hadde ein pause på 13 år frå eg var hos den horrible skuletannlækjaren eg vaks opp hos til eg endeleg fann Anders (ok, eg gjekk først til han av di han var den som hadde best tilbod om dop (eller narkose, som dei kallar det)) og fekk gjort ei skikkeleg opprydding.

I ettertid har vi gått stega frå narkose til lystgass og no har han jammen klart å lure meg til å sette bedøving med sprøyte også. Merka ikkje at han satte sprøyte i tannkjøttet på meg ein gong. Tannlegeskrekken er så godt som borte. Fantastisk rolig og flink fyr.

Flink tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Anders er en flink tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg trygg hos han da han forklarer hva som vil skje. Han har også musikk på rommet, noe som gjør at hvert fall jeg roer meg ned. Venterommet er pent med akvarium og tv. Personalet er hyggelige og jeg har bare gode opplevelser med denne tannlegen. Anbefales!

Prisen er ikke så halvgæli den heller. Litt dyr på vanlig undersøkelse, ellers relativt normale priser. Betaler gjerne litt mer for å gå til Anders, får meg til å føle meg trygg.

Behagelig og dyktig tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

jeg blir alltid godt mottatt av hyggelige personale.
Blir fort trygg på omgivelsene og tonen mellom kollegaene og "pasienter" har vært alle tiders de gangene jeg har vært der.

Nå er ikke jeg redd for tannlegen og de instrumentene han eller hun bruker, så jeg har en fordel der.

Venterommet er en koselig plass og vente på, et flott akvarium og tv på veggen og flere bladtyper og velge mellom.. Vann er også tilgjengelig.
For nervøse pasienter er det et toalett lett tilgjengelig 😀

Den beste tannlegen noensinne

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Tar seg god tid, spør hvordan det går, jobber veldig fort og knirkefritt, er forståelsesfull og jobber forsiktig med deg. jeg har alltid hatt tannlegeskrekk men gruer meg ikke lenger til jeg skal til tannlegen etter jeg byttet til han.