Anders Gangsaas Dyrbing

Godkjent implantatprotetisk behandler

Tannlegesenteret Fredrikstad AS Prisliste

Anders Gangsaas Dyrbing er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anders Gangsaas Dyrbing

Den aller beste tannlegen jeg har hatt

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Jeg har aldri hatt en mindre smertefri tannlege time, som har gått så fort og greit. Jeg skulle trekke en visdomstann, og han var ekstremt hyggelig og tålmodig. Han kunne lage flere spøker om ting som vanlig blir tatt seriøst, og det liker jeg!

Rask og skånsom behandling.

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Anders er en koselig tannlege som det er lett å få tillit til. Han forklarer godt før og under behandling.

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Fikk raskt time. God informasjon angående behandlig og pris på første time. Anders er flink til å finne løsninger på tannproblemene mine.
Føler meg godt tatt vare på og et veldig hyggelig sted å komme til.

hyggelig /behagelig og meget dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

På grunn av flytting tilbake til Fredrikstad fra Vestlandet måtte jeg få ny tannlege. Helt tilfeldig at det ble Dybring, men 100% fornøyd. Første time startet med at han skrøt av min forrige tannlege for jobben som var gjordt tidligere! Hans filosofi om å prøve å reparere egne tenner og beholde mest mulig av en tann istedenfor å kjøre på med kroner etc. har vist seg å fungere meget bra! Han velger den beste løsningen og ikke det han tjener mest på! Anbefales !!! Hele kontoret er topp og alltid imøtekommende. Ved problem får jeg raskt time

Veldig bra tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Utrolig hyggelig mann, som er veldig dyktig i det han gjør! Veldig forsiktig, og fikk ikke min gamle tannlegeskrekk til å blusse opp