Anders Gangsaas Dyrbing

Anders Gangsaas Dyrbing er tannlege i Fredrikstad

Siste vurderinger av Anders Gangsaas Dyrbing

Meget god tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Jeg har skrek for tannleger og har funnet en topp tannlege som jeg har vær hos nå i mange år. Han tar hensyn til sinne pasienter.
Jeg har ikke noe og utsette på dem da det er topp service der.
Han er nøye og forklarer deg alt du lurer på når du er der.

Snill og rolig

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Snill og rolig..forklarer godt hva som skal gjøres...har panikk angst..og spesielt for tannleger..Etter mange år uten å gå til tannleger..føler jeg endelig tiltro til Anders..snart skal jeg få smile igjen...oppdatering kommer når gliset er på plass....Takk :-)

DEN BESTE:)

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Synes Anders er en oppgående og moderne ung tannlege, som tar gjerningen sin seriøst. Flotte og fine lokaler til å være hos en tannlege. Synes oxo at miljøet der er behagelig. Kommer til fortsette der så lenge tenna er på plass:)

Veldig fornøyd med tannlegen!

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Har brukt denne klinikken noen år nå, og er utrolig fornøyd med både behandling og priser!
Tannlegene, og medarbeidere er imøtekommende og hyggelige.
Stor takk fra fornøyd kunde!!!

Det finnest ikkje ord...

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

...for kor bra ein tannlækjar Anders er. Eg hadde ein pause på 13 år frå eg var hos den horrible skuletannlækjaren eg vaks opp hos til eg endeleg fann Anders (ok, eg gjekk først til han av di han var den som hadde best tilbod om dop (eller narkose, som dei kallar det)) og fekk gjort ei skikkeleg opprydding.

I ettertid har vi gått stega frå narkose til lystgass og no har han jammen klart å lure meg til å sette bedøving med sprøyte også. Merka ikkje at han satte sprøyte i tannkjøttet på meg ein gong. Tannlegeskrekken er så godt som borte. Fantastisk rolig og flink fyr.

Flink tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Anders er en flink tannlege. Jeg har tannlegeskrekk, men føler meg trygg hos han da han forklarer hva som vil skje. Han har også musikk på rommet, noe som gjør at hvert fall jeg roer meg ned. Venterommet er pent med akvarium og tv. Personalet er hyggelige og jeg har bare gode opplevelser med denne tannlegen. Anbefales!

Prisen er ikke så halvgæli den heller. Litt dyr på vanlig undersøkelse, ellers relativt normale priser. Betaler gjerne litt mer for å gå til Anders, får meg til å føle meg trygg.

Behagelig og dyktig tannlege

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

jeg blir alltid godt mottatt av hyggelige personale.
Blir fort trygg på omgivelsene og tonen mellom kollegaene og "pasienter" har vært alle tiders de gangene jeg har vært der.

Nå er ikke jeg redd for tannlegen og de instrumentene han eller hun bruker, så jeg har en fordel der.

Venterommet er en koselig plass og vente på, et flott akvarium og tv på veggen og flere bladtyper og velge mellom.. Vann er også tilgjengelig.
For nervøse pasienter er det et toalett lett tilgjengelig 😀

Den beste tannlegen noensinne

Klinikk: Tannlegesenteret Fredrikstad AS Skrevet

Tar seg god tid, spør hvordan det går, jobber veldig fort og knirkefritt, er forståelsesfull og jobber forsiktig med deg. jeg har alltid hatt tannlegeskrekk men gruer meg ikke lenger til jeg skal til tannlegen etter jeg byttet til han.