Oris Dental Fredrikstad

Jens Wilhelmsens gate 1 1671 Kråkerøy
Oris Dental Fredrikstad holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Oris Dental Fredrikstad

hyggelig /behagelig og meget dyktig tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

På grunn av flytting tilbake til Fredrikstad fra Vestlandet måtte jeg få ny tannlege. Helt tilfeldig at det ble Dybring, men 100% fornøyd. Første time startet med at han skrøt av min forrige tannlege for jobben som var gjordt tidligere! Hans filosofi om å prøve å reparere egne tenner og beholde mest mulig av en tann istedenfor å kjøre på med kroner etc. har vist seg å fungere meget bra! Han velger den beste løsningen og ikke det han tjener mest på! Anbefales !!! Hele kontoret er topp og alltid imøtekommende. Ved problem får jeg raskt time

Veldig bra tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Utrolig hyggelig mann, som er veldig dyktig i det han gjør! Veldig forsiktig, og fikk ikke min gamle tannlegeskrekk til å blusse opp

Trivelig og flink tannlege som ga tillit til god og seriøs behandling.

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Jeg ble tatt seriøst, god info og løsningsorientert, og jeg ser fram til å starte opp behandling, og få hjelp mot smerter og plager!

Behagelig.

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Jeg fikk akutt vondt i ei tann. Fikk raskt time.
Redd som jeg var fikk hun meg raskt til å slappe av.
Tror og håper jeg har funnet en tannlege jeg kan stole på. Meget fornøyd.

Livsendrende!

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Jeg rakk å bli nesten 45 år før tannlegen, Anders, fikk meg til å grine av ren lettelse over å bli tatt på alvor, ikke dømt for dårlig tannhelse fra dagen jeg ble født (hadde ingenting m dårlig tannhygiene å gjøre)- og han sa med et godt smil at «DETTE skal vi fikse!»- og det gjorde han til gangs! Jeg går med permanent smil nå fordi Anders fixet flotte perlerader oppe og nede i munnen- man skjønner ikke hvordan det føles før man har opplevd å ikke smile på noen år. Tenner er kjempeviktig, og jeg har ALLTID følt meg godt ivaretatt, velkommen og godt behandlet av både Anders og staben v kontoret.
En super tannlege! Jeg anbefaler ham på det varmeste- spes om du har hatt en av de sjarlatanskoletannlegene og/eller de som får deg til å føle skam og grue deg til hvert besøk- Anders er slik alle tannleger bør være! Kjekk og faglig dyktig- og like viktig, han tar pasientene sine på alvor, no judgement å spore der!