Tannlegesenteret Fredrikstad AS

Dampskipsbrygga 10 1607 Fredrikstad
Tannlegesenteret Fredrikstad AS holder til i Fredrikstad

Siste vurderinger av Tannlegesenteret Fredrikstad AS

Rask og skånsom behandling.

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Anders er en koselig tannlege som det er lett å få tillit til. Han forklarer godt før og under behandling.

Flink tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Fikk raskt time. God informasjon angående behandlig og pris på første time. Anders er flink til å finne løsninger på tannproblemene mine.
Føler meg godt tatt vare på og et veldig hyggelig sted å komme til.

hyggelig /behagelig og meget dyktig tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

På grunn av flytting tilbake til Fredrikstad fra Vestlandet måtte jeg få ny tannlege. Helt tilfeldig at det ble Dybring, men 100% fornøyd. Første time startet med at han skrøt av min forrige tannlege for jobben som var gjordt tidligere! Hans filosofi om å prøve å reparere egne tenner og beholde mest mulig av en tann istedenfor å kjøre på med kroner etc. har vist seg å fungere meget bra! Han velger den beste løsningen og ikke det han tjener mest på! Anbefales !!! Hele kontoret er topp og alltid imøtekommende. Ved problem får jeg raskt time

Veldig bra tannlege

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Utrolig hyggelig mann, som er veldig dyktig i det han gjør! Veldig forsiktig, og fikk ikke min gamle tannlegeskrekk til å blusse opp

Trivelig og flink tannlege som ga tillit til god og seriøs behandling.

Tannlege: Anders Gangsaas Dyrbing Skrevet

Jeg ble tatt seriøst, god info og løsningsorientert, og jeg ser fram til å starte opp behandling, og få hjelp mot smerter og plager!