Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter

Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter

Fantastisk flink tannlege

Tannlege: Runar Bærø-Hilde Skrevet

Jeg har gått til Runar Bærø-Hilde i mange år, og må bare si at en flinkere tannlege kan man ikke få! Han er forsiktig, flink, behagelig, forklarende og lyttende. Veldig forsiktig når han jobber, og trenger jeg bedøvelse, setter han den uten at jeg omtrent ikke kjenner stikket av sprøyten. Gruer meg aldri til å gå til tannlegen mer. Jeg kan sterkt anbefale han på det varmeste!

Den beste tannlegen!

Tannlege: Jan Erik Sondresen Skrevet

En fantastisk tannlege som virkelig kan faget sitt. Hyggelig, rolig og hensynsfull. Den beste tannlegen jeg har vært hos.

En fantastisk tannlege!

Tannlege: Lars Brekke Skrevet

Jeg har brukt denne tannlegen i flere år nå. Han er rolig, behagelig og lyttende. Han er faglig dyktig og jeg føler meg trygg når jeg er hos han.

Meget dyktig og skånsom

Tannlege: Runar Bærø-Hilde Skrevet

Jeg har brukt tannlege Runar Bærø-Hilde i mange år. Har får meg til å slappe av i stolen, er trivelig og lyttende. Han gjør godt arbeid på en skånsom måte.

Hensynsløs tannlege

Tannlege: Runar Bærø-Hilde Skrevet

Runar virker forståelsesfull og imøtekommende, men er hensynsløs og uærlig.
Etter en dårlig erfaring, var jeg veldig redd for å ta avtrykk for kronebehandling.
Han lovet meg å ta avtrykk kun av gjeldende tann og motstående.
Da tennene var ferdig nedslipt, og det ikke var noen vei tilbake, sa han at den eneste måten å lage kroner på, var å ta avtrykk av hele over- og underkjeve.
For meg var det forferdelig å bli tvunget gjennom dette.
Jeg kan ikke anbefale Runar til andre.
En pasient må kunne stole på at tannlegen gjennomfører en behandling på den måten som er avtalt på forhånd.
Det som er positivt på klinikken, er at de i resepsjonen er hyggelige og hjelpsomme.