Runar Bærø-Hilde

Runar Bærø-Hilde er tannlege i Lillestrøm

Siste vurderinger av Runar Bærø-Hilde

Fantastisk flink tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter Skrevet

Jeg har gått til Runar Bærø-Hilde i mange år, og må bare si at en flinkere tannlege kan man ikke få! Han er forsiktig, flink, behagelig, forklarende og lyttende. Veldig forsiktig når han jobber, og trenger jeg bedøvelse, setter han den uten at jeg omtrent ikke kjenner stikket av sprøyten. Gruer meg aldri til å gå til tannlegen mer. Jeg kan sterkt anbefale han på det varmeste!

Meget dyktig og skånsom

Klinikk: Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter Skrevet

Jeg har brukt tannlege Runar Bærø-Hilde i mange år. Har får meg til å slappe av i stolen, er trivelig og lyttende. Han gjør godt arbeid på en skånsom måte.

Hensynsløs tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter Skrevet

Runar virker forståelsesfull og imøtekommende, men er hensynsløs og uærlig.
Etter en dårlig erfaring, var jeg veldig redd for å ta avtrykk for kronebehandling.
Han lovet meg å ta avtrykk kun av gjeldende tann og motstående.
Da tennene var ferdig nedslipt, og det ikke var noen vei tilbake, sa han at den eneste måten å lage kroner på, var å ta avtrykk av hele over- og underkjeve.
For meg var det forferdelig å bli tvunget gjennom dette.
Jeg kan ikke anbefale Runar til andre.
En pasient må kunne stole på at tannlegen gjennomfører en behandling på den måten som er avtalt på forhånd.
Det som er positivt på klinikken, er at de i resepsjonen er hyggelige og hjelpsomme.

Seriøs, faglig dyktig, grundig og svært hyggelig tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter Skrevet

Runar Hilde er en faglig svært dyktig tannlege, og ut i fra mitt inntrykk også svært godt oppdatert. Han skaper trygghet og tillit, og gjør at jeg som pasient føler meg godt i varetatt - både som menneske og som pasient. Klinikken er ren, velutstyrt og byr på en varm og vennlig atmosfære. Hvis jeg skulle ønsket meg noe mer av mine tannlegebesøk, måtte det være muligheten til kjøp av Interprox vinkelbørster.

Meget dyktig tannlege

Klinikk: Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter Skrevet

Jeg har brukt han i over 20 år, og synes han er en meget dyktig tannlege.

Lokaler og utstyr er moderne. Det er aldri ventetid, en slipper inn på minuttet. Timer kan bestilles og endres via e-post og SMS, og om en ringer er det aldri ventetid.

Arbeidsrutinen er imidelrtid at ved den årlige innkallingen er det bare kontroll, evt. bilder, og litt puss og rens, og som regel tar dette bare vel halvparten av den oppsatte tiden. Er det noe annet som må fikses blir det satt opp ny time.

Dette forklarer nok at det aldri er ventetid - men på den annen side tar det mye ekstra tid å måtte dra to ganger når det kunne klart seg med en gang, framfor at en kanskje måtte vente litt noen ganger for å komme inn.

Kombinert med at prisnivået fra før av er høyt, blir regningen enda høyere enn nødvendig.

Konklusjon: som tannlege full pott (og gjerne en ekstra stjerne), men jeg trekker en fra totalen på grunn av hva det koster.