Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter

Støperiveien 5 2010 Strømmen
Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter holder til i Lillestrøm

Siste vurderinger av Odontia Tannlegene Strømmen Storsenter

Seriøs, faglig dyktig, grundig og svært hyggelig tannlege

Tannlege: Runar Bærø-Hilde Skrevet

Runar Hilde er en faglig svært dyktig tannlege, og ut i fra mitt inntrykk også svært godt oppdatert. Han skaper trygghet og tillit, og gjør at jeg som pasient føler meg godt i varetatt - både som menneske og som pasient. Klinikken er ren, velutstyrt og byr på en varm og vennlig atmosfære. Hvis jeg skulle ønsket meg noe mer av mine tannlegebesøk, måtte det være muligheten til kjøp av Interprox vinkelbørster.

Min perfekte tannlege.

Tannlege: Lars Brekke Skrevet

Lars er en meget god tannlege. Han har ordnet tenna mine siden Rommeriksklinikken åpnet. Han er sympatisk og en tannlege som forstår.

En tannlege med kvalitet.

Tannlege: Lars Brekke Skrevet

Han er meget god til å sette seg inn i mine (mitt) problem og gjør en fabelaktig jobb med en tanngard som har vært igjennom en del.
Han er i aller høyeste grad å anbefale.

Den beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Jan Erik Sondresen Skrevet

Nøye, faglig dyktig, imøtekommende, høflig, rolig, behagelig og forklarer alt han har gjort og det som han evt planlegger og anbefaler å gjøre. Han gjør det som er nødvendig, og det han gjør er estetisk bra.
Jeg er kjempefornøyd, og kan virkelig anbefale denne tannlegen!

Fantastisk Tannlege!

Tannlege: Lars Brekke Skrevet

Da jeg kom til Lars første gang, hadde jeg tannlegeskrekk og sprøyteskrekk. Det har jeg ikke nå lenger, ett år senere. Lars tar seg god tid til å forstå pasienten/frykten, og holder deg oppdatert og rolig under arbeidet. (Man merker ikke sprøyten engang..!) Han har forresten fantastisk musikksmak, og setter gjerne på noen klassikere for å holde deg distrahert på en god dag. =)

Flott og stødig håndarbeid og alltid fantastisk resultat.
Anbefales på det sterkeste!
Tusen Takk Lars!! =)