Tannstein AS

Tannstein AS holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannstein AS

Tannlegen som avliver mytene

Tannlege: Stein Klyve Skrevet

Stein Klyve er meget flink, behagelig og har ett rolig vesen. Jeg har aldri hatt noe å utsette, hverken i forkant eller etterkant av besøk hos Stein. For personer med tannlegeskrekk, må dette være den aller beste medisin.
Anbefales på det sterkeste.

En dyktig tannlege!

Tannlege: Stein Klyve Skrevet

Da jeg oppsøkte Stein Klyve første gang for over 10 år siden hadde jeg tannlegeskrekk og hadde ikke vært hos tannlege på flere år. Tannlegeskrekken forsvant med hans vennlighet, ro, trygghet og profesjonelle kompetanse. Nå gleder jeg meg til å gå til tannlegen. Anbefales på det varmeste!

Flink og trygg

Tannlege: Stein Klyve Skrevet

Jeg har hatt mange tannleger jeg har vært redd for å gå til. Stein Klyve er trygg og flink. Ville ikke overlatt tennene mine til en annen tannlege. Dessuten finner de alltid en time når det haster og det er aldri noe problem å få snakke med tannlegen selv på telefonen.

Steinbra

Tannlege: Stein Klyve Skrevet

Herlig tannlege, profesjonell på alle måter, både han og tannlegesekretærene. Veldig flink med folk, vet det er mange med tannlegeskrekk som sverger til Klyve. Holder tiden, ligger fint på pris. Er egentlig ingenting å utsette på noe.

Kjempehyggelig tannlege

Tannlege: Stein Klyve Skrevet

Veldig behagelig og flink tannlege. Kan annbefales på det varmeste, har brukt han i mange år. Ikke noe problem å gå til tannlegen når man har en som han.