Tannverket Moss AS

Tannverket Moss AS holder til i Moss

Siste vurderinger av Tannverket Moss AS

Veldig fornøyd

Tannlege: Katrine Hovland Skrevet

Ble også overført fra Ana som jobber der tidligere. Like fornøyd med begge to. Skånsom og smertefri behandling. Kjempeflink dame, rolig og god. Etter å tidligere ha hatt tannlegeskrekk er den nesten borte etter noen år hos Tannverket Moss.

Meget dyktig

Tannlege: Lars-Petter Hovland Skrevet

Lars-Petter tok meg i mot på kort varsel. Jeg var i behov av en rotfylling, hvilket ble ordnet raskt og smertefritt. Forklarte hva problemet med tannen var, og redegjorde for hva han hadde tenkt til å foreta seg, trinn for trinn. Beroligende mann og hyggelig atmosfære.

Dyktig og hyggelig tannlege

Tannlege: Katrine Hovland Skrevet

Blid og hyggelig tannlege som er lett på hånden. Tar seg god tid og gjør skikkelig arbeid. Settes bedøvelsen 100% smertefritt. Førsøker ikke å prakke på en dyrere behandling enn nødvendig. Priser under snittet. Ingen grunn til å grue seg til å gå til tannlegen. Kan trygt anbefales!

God til å forklare bakgrunn for råd

Tannlege: Katrine Hovland Skrevet

Ble overført fra Ane som jobbet der tidligere. Behagelig og avslappet personlighet, virker faglig dyktig og tar seg tid til å forklare hvorfor det er viktig å følge de klassiske rådene. Har kun hatt årlig sjekk med rens hos Katrine og oppfatter henne som litt mer hardhendt (tannstein) enn det jeg har vært vant med.

Dyktig

Tannlege: Lars-Petter Hovland Skrevet

Flink og hyggelig tannlege som fikser det meste. Rolig og beroligende, forklarer hva som skal skje. Greit prisnivå (til tannleger å være).