Tannlege Heen

Tannlege Heen holder til i Grimstad

Siste vurderinger av Tannlege Heen

Utmerket Tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Jeg er 100% fornøyd med Thomas Heen som Tannlege. Dyktig i utførelsen av selvet tann-arbeidet, og i tillegg en veldig hyggelig og hjelpsom person.
Kjempeheldig om man får denne tannlegen.

topp tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

anbefales varmt herfra. å gå til Heen føles som et hvilket som helst annet ærende. ikke noe å grue seg for. meget dyktig tannlege fra hva jeg kan bedømme. ekspeditt og hyggelig. kommer med tips og finner løsninger. kan være streng når det gjelder viktige grep som må tas for å unngå forverring av tilstand. jeg mener streng på en måte som gjør at jeg faktisk følger opp nå og passer på tennene for første gang i mitt 44årige liv😉
han har også svart meg på sms på fritiden ved antatt akutt-tilfelle/tann som knakk. sparte meg for tannlegevakta. fikk umiddelbart time etter helga.
prisnivået er vel ganske vanlig. ikke av de dyreste tenker jeg. jeg blir her selv om jeg skulle flyttet fra byen.

Flink tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tannlegen, og har gått «i arv» etter hans forgjengere.
Behagelig, forsiktig og flink. Kan absolutt anbefales.

Det eneste som trekker ned, er at man må passe på å ha et ukjent beløp tilgjengelig på konto, for det kan jo plutselig bli mye dyrere enn man tror. Da har man et problem, for de godtar ikke verken kredittkort eller faktura med hjem. Da må man dra hjem og ordne konto og gå tilbake på kontoret for å betale. Det gjør jeg selvfølgelig, men skulle ikke være nødvendig. Man føler seg litt mistenkeliggjort.

Dette har jeg ikke opplevd andre steder, men de har kanskje dårlig erfaring?

Tannlegen nr. 1⭐️

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Det er alltid hyggelig å kommet til tannlegen. Man blir tatt godt i mot og man føler seg sett og godt ivaretatt dersom man er engstelig noe. Samtalen flyter godt og Thomas er alltid god til å forklare hva han skal gjøre og hvorfor. Noe jeg setter pris på. Jeg har brukt Thomas som tannlege i mange år og kommer til å forsette med det.

Ivrig tannlege

Tannlege: Thomas Heen Skrevet

Flink tannlege men anbefales ikke. Reparerer mere enn det som er nødvendig. Kontorpersonell er lite imøtekommende i tlf, ble satt på vent midt i samtalen, mens de ekspedere andre kunder. Er også språkproblemer ved timebestilling på tlf