Thomas Heen

Tannlege Heen

Autorisasjon (2014)

Tannlege Heen Telefonnummer37 04 17 3337 04 17 ...
Storgaten 33 4876 Grimstad
Thomas Heen er tannlege i Grimstad

Siste vurderinger av Thomas Heen

Flink tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med tannlegen, og har gått «i arv» etter hans forgjengere.
Behagelig, forsiktig og flink. Kan absolutt anbefales.

Det eneste som trekker ned, er at man må passe på å ha et ukjent beløp tilgjengelig på konto, for det kan jo plutselig bli mye dyrere enn man tror. Da har man et problem, for de godtar ikke verken kredittkort eller faktura med hjem. Da må man dra hjem og ordne konto og gå tilbake på kontoret for å betale. Det gjør jeg selvfølgelig, men skulle ikke være nødvendig. Man føler seg litt mistenkeliggjort.

Dette har jeg ikke opplevd andre steder, men de har kanskje dårlig erfaring?

Tannlegen nr. 1⭐️

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Det er alltid hyggelig å kommet til tannlegen. Man blir tatt godt i mot og man føler seg sett og godt ivaretatt dersom man er engstelig noe. Samtalen flyter godt og Thomas er alltid god til å forklare hva han skal gjøre og hvorfor. Noe jeg setter pris på. Jeg har brukt Thomas som tannlege i mange år og kommer til å forsette med det.

Ivrig tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Flink tannlege men anbefales ikke. Reparerer mere enn det som er nødvendig. Kontorpersonell er lite imøtekommende i tlf, ble satt på vent midt i samtalen, mens de ekspedere andre kunder. Er også språkproblemer ved timebestilling på tlf

Rolig og beroligende tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Hyggelig og grei fyr, som tar hensyn til det ubehaget som jeg har i tannlegestolen.
Og han får seansen til å bli mye mindre ubehagelig enn tidligere opplevelser.

Han har orden i sysakene, og jeg kommer som regel inn til avtalt tid.

Jeg har anbefalt Heen til flere kollegaer.

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Heen har gjort meg total trygg i tannlegestolen. Finnes ikke anspent og har ikke frykt. Han forklarer alt han gjør og en utrolig behagelig måte å være på. Bare gode ord om tannlege Heen😄