Thomas Heen

Tannlege Heen

Autorisasjon (2014)

Tannlege Heen Telefonnummer37 04 17 3337 04 17 ...
Storgaten 33 4876 Grimstad
Thomas Heen er tannlege i Grimstad

Siste vurderinger av Thomas Heen

Tannlegen nr. 1⭐️

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Det er alltid hyggelig å kommet til tannlegen. Man blir tatt godt i mot og man føler seg sett og godt ivaretatt dersom man er engstelig noe. Samtalen flyter godt og Thomas er alltid god til å forklare hva han skal gjøre og hvorfor. Noe jeg setter pris på. Jeg har brukt Thomas som tannlege i mange år og kommer til å forsette med det.

Ivrig tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Flink tannlege men anbefales ikke. Reparerer mere enn det som er nødvendig. Kontorpersonell er lite imøtekommende i tlf, ble satt på vent midt i samtalen, mens de ekspedere andre kunder. Er også språkproblemer ved timebestilling på tlf

Rolig og beroligende tannlege

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Hyggelig og grei fyr, som tar hensyn til det ubehaget som jeg har i tannlegestolen.
Og han får seansen til å bli mye mindre ubehagelig enn tidligere opplevelser.

Han har orden i sysakene, og jeg kommer som regel inn til avtalt tid.

Jeg har anbefalt Heen til flere kollegaer.

Den beste tannlegen jeg noensinne har hatt.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Heen har gjort meg total trygg i tannlegestolen. Finnes ikke anspent og har ikke frykt. Han forklarer alt han gjør og en utrolig behagelig måte å være på. Bare gode ord om tannlege Heen😄

Imøtekommende og ivaretagende.

Klinikk: Tannlege Heen Skrevet

Det er god stemning blant de som jobber der, og du blir alltid møtt på en hyggelig måte. Thomas har et behagelig vesen og glimt i øyet. Han informerer og forklarer både før, underveis og i etterkant. Du føler deg godt ivaretatt. Han henviser også til spesialister når han mener det er til det beste, og det er tillitsvekkende.
Jeg har sjelden måttet vente over avtalt tid, og har fått hjelp raskt ved akutte tilfeller.
Lokalene er rene og lyse, og de hygieniske forholdene virker gode, også nå i disse koronatider.