Sentrum Legekontor

• Allmennlegespesialist og fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor

Anbefales ikke!

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Jeg har hatt Amer som fastlege i 2-3 år og har vært inne til konsultasjon og utredning ved noen anledninger. Han har vært generelt dårlig til å høre på det jeg har å si, og selv om jeg har gjentatt ting flere ganger kommer det etter hvert frem at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger. Misforståelsene som kommer av de åpenbare språklige utfordringene som legen har, kunne vært unngått dersom legen hadde vært mer ydmyk og mindre forutinntatt. Jeg har ved flere anledninger opplevd at legen har blitt overrasket over opplysninger jeg allerede har fortalt flere ganger. Dette, i kombinasjon med flere andre, negative episoder gjør at Amer har mistet tillit og troverdighet hos meg. Jeg har to positive ting å komme med: han er flink til å henvise deg videre ved behov, i tillegg til at damene på kontoret er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Flink lege, men....

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Jeg tror legen er dyktig, men dessverre snakker han dårlig norsk, og det blir det misforståelser av! Virker også litt "fraværende"

Ikke bra!

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Amer er ikke en bra lege!! Jeg har store smerter i skuldrene mine, og være hos privat spesialist, som jeg fant selv! Siden han ikke hjelper meg, hvor jeg fikk dokumentert smertene. Dette trodde han ikke på! Og han har ikke kjent på skuldrene mine siden første gang han sykemeldte meg, som er 10 uker siden!! Og nå vil han at jeg skal begynne å jobbe igjen!?!?! Dette fungerer ikke bra!! Jeg bytter lege!!! Det eneste som er hyggelig her er damene på kontoret!

Flott lege!

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Amer er en dyktig lege, i motsetning til min forrige lege tok han allergiproblemene mine på alvor, og har henvist meg til både røntgen og spesialist. Han lytter til det man sier og tar den tiden han trenger. Har heller aldri opplved noe særlig ventetid hos ham.

En meget bra lege.

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Abdulkarim er en blid og trivelig lege. Han hører og lytter,undersøker også,sender videre for undersøkelse evt. røntgen m.m. Jeg synes han er veldig bra , men litt dårlig tid.