Sentrum Legekontor

Telefonnummer62 96 60 0062 96 60 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bruvegen 6 2100 Skarnes

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor

Dyktig Lege

Dyktige lege
Lyttende
Tar deg på alvor -Altid god kominikasjon
Altid tilgengelig ,hele familien bruker samme lege vi er veldig fornøyd med behandlingen.
Kort sakt en lege jeg kan anbefale

Dømmende og uinteressert

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Dette er desidert verste legen jeg har hatt, virker trøtt og uopplagt. Gjesper, og ser ut til å sovne når som helst. Eneste gang han virkelig har brydd seg var da han fikk vite at jeg bor med en annen dame. Da fikk jeg spørsmål som overhode ikke passer seg, å han kunne fortelle at han ble kvalm av tanken på to menn sammen. Han opptrådte veldig lite profesjonelt, da han gikk rundt på gulvet å lagde brekningslyder. Dette er en lege jeg ikke unnen noen å gå til..

Verste legen jeg har hatt

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Jeg byttet nylig til denne fastlegen. Han ba meg introdusere meg selv og fortelle litt om ting i livet. Etter kort tid ut i samtalen begynte han å gjespe og virket som om han var totalt uinterresert. Da han skulle skrive sykemelding nevnte jeg, igjen, om et problem jeg har hatt i mange år, da jeg plutselig fikk beskjed om at vi ikke kunne ta alle problemene mine nå, siden han har mange andre pasienter og sluttet kl 12 fordi han skulle på ferie da. Opplevelsen av å få en sånn uengasjert lege var veldig ubehagelig.
Legger til at timen plutselig ble avbrutt pga en annen pasient. Det hele virket useriøst.

God lege!

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Lyttende, tar deg på alvor. Tok seg god tid og var grundig i undersøkelsen. Svært positiv opplevelse!

Trist med en lege som ikke forstår

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Legen er veldig flink til og sende deg videre til andre, men han lytter lite på sine pasienter og mange ganger har jeg forklart hva som plager meg og neste gang jeg kommer, så har han ikke hørt dette før. Dette gjentar seg stadig og en skulle tro at vi kunne få fastleger som forstår Norsk og kan prate språket, blir mye missforståelser som ikke er bra i dette yrket. Kontordamene er trivelige og hyggelige og kontoret ligger lettvint til. Ikke lang ventetid heller...