Sentrum Legekontor

Bruvegen 6 2100 Skarnes
Tlf: 62 96 60 00 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor

Verste legen jeg har hatt

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Jeg byttet nylig til denne fastlegen. Han ba meg introdusere meg selv og fortelle litt om ting i livet. Etter kort tid ut i samtalen begynte han å gjespe og virket som om han var totalt uinterresert. Da han skulle skrive sykemelding nevnte jeg, igjen, om et problem jeg har hatt i mange år, da jeg plutselig fikk beskjed om at vi ikke kunne ta alle problemene mine nå, siden han har mange andre pasienter og sluttet kl 12 fordi han skulle på ferie da. Opplevelsen av å få en sånn uengasjert lege var veldig ubehagelig.
Legger til at timen plutselig ble avbrutt pga en annen pasient. Det hele virket useriøst.

God lege!

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Lyttende, tar deg på alvor. Tok seg god tid og var grundig i undersøkelsen. Svært positiv opplevelse!

Trist med en lege som ikke forstår

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Legen er veldig flink til og sende deg videre til andre, men han lytter lite på sine pasienter og mange ganger har jeg forklart hva som plager meg og neste gang jeg kommer, så har han ikke hørt dette før. Dette gjentar seg stadig og en skulle tro at vi kunne få fastleger som forstår Norsk og kan prate språket, blir mye missforståelser som ikke er bra i dette yrket. Kontordamene er trivelige og hyggelige og kontoret ligger lettvint til. Ikke lang ventetid heller...

Anbefales ikke!

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Jeg har hatt Amer som fastlege i 2-3 år og har vært inne til konsultasjon og utredning ved noen anledninger. Han har vært generelt dårlig til å høre på det jeg har å si, og selv om jeg har gjentatt ting flere ganger kommer det etter hvert frem at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger. Misforståelsene som kommer av de åpenbare språklige utfordringene som legen har, kunne vært unngått dersom legen hadde vært mer ydmyk og mindre forutinntatt. Jeg har ved flere anledninger opplevd at legen har blitt overrasket over opplysninger jeg allerede har fortalt flere ganger. Dette, i kombinasjon med flere andre, negative episoder gjør at Amer har mistet tillit og troverdighet hos meg. Jeg har to positive ting å komme med: han er flink til å henvise deg videre ved behov, i tillegg til at damene på kontoret er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Flink lege, men....

Lege: Amer Abdulkarim Skrevet

Jeg tror legen er dyktig, men dessverre snakker han dårlig norsk, og det blir det misforståelser av! Virker også litt "fraværende"