Sentrum Legekontor

Bruvegen 6 2100 Skarnes

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor

Veldig støttende og stor hjelp

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Ble anbefalt denne legen av nær familie, og angrer ikke et sekund. Han er veldig avslappet noe som også beroliger pasientene/meg. Hører på hva man har og si, og kommer med gode råd og oppfølging senere. Veldig fornøyd. Ser det er mange som tar han uprofesjonelt, noe jeg synes er tullete. Litt gjesping og en avslappende sittestilling burde man tåle, når han uansett sitter å hører på deg og hjelper deg.

Kjempe bra!

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Han var interessert i det jeg snakket om og han brydde seg om problemet mitt og han var veldig hyggelig. Anbefales svært

Dyktig Lege

Dyktige lege
Lyttende
Tar deg på alvor -Altid god kominikasjon
Altid tilgengelig ,hele familien bruker samme lege vi er veldig fornøyd med behandlingen.
Kort sakt en lege jeg kan anbefale

Dømmende og uinteressert

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Dette er desidert verste legen jeg har hatt, virker trøtt og uopplagt. Gjesper, og ser ut til å sovne når som helst. Eneste gang han virkelig har brydd seg var da han fikk vite at jeg bor med en annen dame. Da fikk jeg spørsmål som overhode ikke passer seg, å han kunne fortelle at han ble kvalm av tanken på to menn sammen. Han opptrådte veldig lite profesjonelt, da han gikk rundt på gulvet å lagde brekningslyder. Dette er en lege jeg ikke unnen noen å gå til..

Verste legen jeg har hatt

Lege: Saif Ur Rehman Skrevet

Jeg byttet nylig til denne fastlegen. Han ba meg introdusere meg selv og fortelle litt om ting i livet. Etter kort tid ut i samtalen begynte han å gjespe og virket som om han var totalt uinterresert. Da han skulle skrive sykemelding nevnte jeg, igjen, om et problem jeg har hatt i mange år, da jeg plutselig fikk beskjed om at vi ikke kunne ta alle problemene mine nå, siden han har mange andre pasienter og sluttet kl 12 fordi han skulle på ferie da. Opplevelsen av å få en sånn uengasjert lege var veldig ubehagelig.
Legger til at timen plutselig ble avbrutt pga en annen pasient. Det hele virket useriøst.