Amer Abdulkarim

Sjømannslege

Amer Abdulkarim er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Amer Abdulkarim

Flink

En lege som har stor respekt til sine pasienter.

Lytter til pasienten
Rolig og avslappende lege

Grei lege

Har gått hos denne legen en stund nå, og er godt fornøyd. Han er flink til å henvise hvis noe er utenfor hans område og tar det jeg sier på alvor. Han er villig til å la meg teste ut forskjellige medisiner om jeg ønsker det. Stiller meg uforstående til en tidligere kommentar som nevner noe om kommunikasjonsproblemer. Han snakker svensk-norsk og det forstår jo de fleste nordmenn. Han spør også hvis det er noe han lurer på, er mitt inntrykk. Han har humor og kan fleipe litt innimellom, noe som er hyggelig.

Alltid er til stede og tilgjengelig

Du er den beste fastlege som jeg har til fastlegen. Du har god tålmodihet til å lytte på pasienten, derfor klarer du å sette rette medisiner og behandler du dem på riktig måtte.

Liten tillit til pasienten

Liten tillit til pasienten, tar ikke hensyn hva pasienten sier. Føler ikke man får hjelpen man behøver. Ikke en lege å anbefale.

Trist med en lege som ikke forstår

Legen er veldig flink til og sende deg videre til andre, men han lytter lite på sine pasienter og mange ganger har jeg forklart hva som plager meg og neste gang jeg kommer, så har han ikke hørt dette før. Dette gjentar seg stadig og en skulle tro at vi kunne få fastleger som forstår Norsk og kan prate språket, blir mye missforståelser som ikke er bra i dette yrket. Kontordamene er trivelige og hyggelige og kontoret ligger lettvint til. Ikke lang ventetid heller...