Amer Abdulkarim

Sentrum Legekontor
Bruvegen 6 2100 Skarnes
Amer Abdulkarim er en av 5 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Amer Abdulkarim

Trist med en lege som ikke forstår

Legen er veldig flink til og sende deg videre til andre, men han lytter lite på sine pasienter og mange ganger har jeg forklart hva som plager meg og neste gang jeg kommer, så har han ikke hørt dette før. Dette gjentar seg stadig og en skulle tro at vi kunne få fastleger som forstår Norsk og kan prate språket, blir mye missforståelser som ikke er bra i dette yrket. Kontordamene er trivelige og hyggelige og kontoret ligger lettvint til. Ikke lang ventetid heller...

Anbefales ikke!

Jeg har hatt Amer som fastlege i 2-3 år og har vært inne til konsultasjon og utredning ved noen anledninger. Han har vært generelt dårlig til å høre på det jeg har å si, og selv om jeg har gjentatt ting flere ganger kommer det etter hvert frem at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger. Misforståelsene som kommer av de åpenbare språklige utfordringene som legen har, kunne vært unngått dersom legen hadde vært mer ydmyk og mindre forutinntatt. Jeg har ved flere anledninger opplevd at legen har blitt overrasket over opplysninger jeg allerede har fortalt flere ganger. Dette, i kombinasjon med flere andre, negative episoder gjør at Amer har mistet tillit og troverdighet hos meg. Jeg har to positive ting å komme med: han er flink til å henvise deg videre ved behov, i tillegg til at damene på kontoret er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Flink lege, men....

Jeg tror legen er dyktig, men dessverre snakker han dårlig norsk, og det blir det misforståelser av! Virker også litt "fraværende"

Ikke bra!

Amer er ikke en bra lege!! Jeg har store smerter i skuldrene mine, og være hos privat spesialist, som jeg fant selv! Siden han ikke hjelper meg, hvor jeg fikk dokumentert smertene. Dette trodde han ikke på! Og han har ikke kjent på skuldrene mine siden første gang han sykemeldte meg, som er 10 uker siden!! Og nå vil han at jeg skal begynne å jobbe igjen!?!?! Dette fungerer ikke bra!! Jeg bytter lege!!! Det eneste som er hyggelig her er damene på kontoret!

Flott lege!

Amer er en dyktig lege, i motsetning til min forrige lege tok han allergiproblemene mine på alvor, og har henvist meg til både røntgen og spesialist. Han lytter til det man sier og tar den tiden han trenger. Har heller aldri opplved noe særlig ventetid hos ham.