Amer Abdulkarim

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Amer Abdulkarim er en av 6 fastleger i Sør-Odal

Siste vurderinger av Amer Abdulkarim

Alltid er til stede og tilgjengelig

Du er den beste fastlege som jeg har til fastlegen. Du har god tålmodihet til å lytte på pasienten, derfor klarer du å sette rette medisiner og behandler du dem på riktig måtte.

Liten tillit til pasienten

Liten tillit til pasienten, tar ikke hensyn hva pasienten sier. Føler ikke man får hjelpen man behøver. Ikke en lege å anbefale.

Trist med en lege som ikke forstår

Legen er veldig flink til og sende deg videre til andre, men han lytter lite på sine pasienter og mange ganger har jeg forklart hva som plager meg og neste gang jeg kommer, så har han ikke hørt dette før. Dette gjentar seg stadig og en skulle tro at vi kunne få fastleger som forstår Norsk og kan prate språket, blir mye missforståelser som ikke er bra i dette yrket. Kontordamene er trivelige og hyggelige og kontoret ligger lettvint til. Ikke lang ventetid heller...

Anbefales ikke!

Jeg har hatt Amer som fastlege i 2-3 år og har vært inne til konsultasjon og utredning ved noen anledninger. Han har vært generelt dårlig til å høre på det jeg har å si, og selv om jeg har gjentatt ting flere ganger kommer det etter hvert frem at han ikke har fått med seg vesentlige opplysninger. Misforståelsene som kommer av de åpenbare språklige utfordringene som legen har, kunne vært unngått dersom legen hadde vært mer ydmyk og mindre forutinntatt. Jeg har ved flere anledninger opplevd at legen har blitt overrasket over opplysninger jeg allerede har fortalt flere ganger. Dette, i kombinasjon med flere andre, negative episoder gjør at Amer har mistet tillit og troverdighet hos meg. Jeg har to positive ting å komme med: han er flink til å henvise deg videre ved behov, i tillegg til at damene på kontoret er veldig hyggelige og hjelpsomme.

Flink lege, men....

Jeg tror legen er dyktig, men dessverre snakker han dårlig norsk, og det blir det misforståelser av! Virker også litt "fraværende"