Ullevål Stadion Tannklinikk AS

Telefonnummer22 18 17 8022 18 17 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sognsv 75 C 0855 Oslo
Ullevål Stadion Tannklinikk AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Ullevål Stadion Tannklinikk AS

Fin oppfølging av faglig dyktig tannlege

Tannlege: Luan Demiqi Skrevet

Profesjonell, hyggelig og serviceinnstilt tannlege. Rolig, forklarer greit og er flink til å følge opp saker.

Trygg og god tannlege

Tannlege: Luan Demiqi Skrevet

Jeg har alltid vært redd for tannleger, men Luan får meg til å føle meg trygg og kommuniserer åpent med meg for å finne løsninger. Han tar mine rare redsler alvorlig og prøver å finne nye måter å gjennomføre timen på som passer meg. Anbefales!

Effektivt god behandling

Tannlege: Luan Demiqi Skrevet

Har vært tilknyttet Ullevål Stadion Tanklinikk siden 2001, først Thomas Wagner og nå Luan Demiqi. Jeg er strålende fornøyd med behandling, kommunikasjon og alle praktiske detaljer. Anbefales.

Profesjonell og skånsom tannlege

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Jeg hadde andre time hos Niels Henrik Sværd idag, og sitter igjen med et inntrykk av en svært dyktig og profesjonell tannlege. Han setter pasientens behov i førersetet fremfor avgjørelser basert på profittspekulasjon.

I en tid med mange useriøse aktører på det private markedet, er dette en tannlege som ikke lar seg korrumpere.

Tannlegen var også svært skånsom og dyktig til å ivareta mine behov under undersøkelse og behandling. Anbefales for folk som er nervøse for å gå til tannlegen.

Superdyktig!

Tannlege: Niels Henrik Sværd Skrevet

Han er forsiktig og nøyaktig, forklarer hva han gjør, og er veldig grundig og flink. Dessuten er han veldig hyggelig og imøtekommende. Studentrabatt kommer også veldig godt med! Anbefales på det varmeste!