Ulstein Tannlegesenter AS

Ulstein Tannlegesenter AS holder til i Ulstein

Siste vurderinger av Ulstein Tannlegesenter AS

Dårlig kundebehandling

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Skulle sette opp ny time. Ga beskjed om å ikke sette opp time før etter lønning for å få betale med en gang. Fikk da beskjed "neiiida det går sikkert bra. Han er hyggelig å forståelsesfull å det er desuten bare ett par dager." skulle aldrig ha hørt på henne. Når jeg kommer dit blir jeg kjefta på å får spørsmål om jeg har tenkt å holde på slik de neste gangene og. Det har jeg da over hodet ikke. Jeg blir videre anklaget for å prøve å snike meg unna betaling å får da vite det er flere som meg som skal snike seg unna betaling å få behandling. Å de måtte ha pengene med en gang for ditt og datt. Dette vet jeg meget godt. Derfor skulle jeg ha time når jeg KUNNE BETALE! ABSOLUTT IKKE NOE STED Å DRA. Bortsett fra det, godt fornøyd.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Han er humoristisk, nøyaktig, grundig, lyttende, forståelsesfull og snill. Anbefaler på det sterkeste !

Dyktig og pasientvennlig

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Ein dyktig og pasientvennlig tannlege som er opptatt av at pasienten har det bra. Spør ofte om det går greitt og om pasienten kjenner smerte under behandlingen. Kunne gjerne vore litt rimligere, men slik er det i helenorge. Egentlig burde regjeringen fått til samme ordningen med egenandel for leger til også å gjelde for tannleger.

Den jeg har lett etter

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Jeg har endelig funnet tannlegen jeg har lett etter! Jimmy er tålmodig, morsom, dyktig og nøye. Jeg føler meg ivaretatt i stolen og går ut derfra med et smil om munnen.

Forferdelig

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Jeg skulle egentlig til Inken men fikk Heitmann .Det viste seg å bli en fæl opplevelse.Jeg var så uheldig å ha glemt å pusse tennene før jeg dro .Og maken til skjennepreken jeg fikk av han har jeg aldri opplevd før .Han beskyldte meg for å være både dum og lat og jeg gikk gråtende derfra.Dyrt var der også!