Ulstein Tannlegesenter AS

Telefonnummer70 01 19 4870 01 19 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Bjørndalvegen 7 B 6065 Ulsteinvik
Ulstein Tannlegesenter AS holder til i Ulstein

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Ulstein Tannlegesenter AS

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Han er humoristisk, nøyaktig, grundig, lyttende, forståelsesfull og snill. Anbefaler på det sterkeste !

Dyktig og pasientvennlig

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Ein dyktig og pasientvennlig tannlege som er opptatt av at pasienten har det bra. Spør ofte om det går greitt og om pasienten kjenner smerte under behandlingen. Kunne gjerne vore litt rimligere, men slik er det i helenorge. Egentlig burde regjeringen fått til samme ordningen med egenandel for leger til også å gjelde for tannleger.

God og kjapp service

Tannlege: Inken Sabine Henning Skrevet

Dette er ikke min faste tannlegeklinikk men eg var der akutt vid en yrkesskade og fikk kjapp og fagligt dyktig service. Omsorgsfulle, forstående og goda svar på alla mina spørsmål.

Den jeg har lett etter

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Jeg har endelig funnet tannlegen jeg har lett etter! Jimmy er tålmodig, morsom, dyktig og nøye. Jeg føler meg ivaretatt i stolen og går ut derfra med et smil om munnen.

Forferdelig

Tannlege: Jimmy Heitmann Skrevet

Jeg skulle egentlig til Inken men fikk Heitmann .Det viste seg å bli en fæl opplevelse.Jeg var så uheldig å ha glemt å pusse tennene før jeg dro .Og maken til skjennepreken jeg fikk av han har jeg aldri opplevd før .Han beskyldte meg for å være både dum og lat og jeg gikk gråtende derfra.Dyrt var der også!