Veitvet Tannlegekontor AS

Veitvet Tannlegekontor AS holder til i Oslo

Siste vurderinger av Veitvet Tannlegekontor AS

En super tannlege

Tannlege: Arman Akbarijeh Skrevet

Kan bare slutte meg til de positive vurderingene. Et gammeldags uttrykk som dessverre er forsvunnet: Han har en nennsom hånd. Et funn for alle med tannlegeskrekk!

Den nest beste tannlegen , han forgjenger gikk av med pensjon !

Tannlege: Arman Akbarijeh Skrevet

For folk med tannlegeskrekk , en ting kan jeg si da må du gå hit ......Mer behagelig person og tannlege skal du lete lenge etter....Min mann går også her , før måtte han alltid ha sprøyter med bedøvelse , men ikke hos Arman .....

Super tannlege

Tannlege: Arman Akbarijeh Skrevet

For første gang i mitt liv gruer jeg meg ikke til neste tannlegetime.
Arman er en veldig behagelig person som hele tiden passer på at du har det bra. Han informerer om det som skal gjøres underveis og er veldig stø og trygg i det han gjør. Det var så fint å få vaselin på leppene når jeg skulle sitte lenge å gape.
Jeg mener han virkelig er verdt et forsøk hvis du tenker på å bytte tannlege.
Rimelige priser, ett minutt fra T-banen og parkering rett utenfor.

Beste tannlegen jeg har hatt

Tannlege: Arman Akbarijeh Skrevet

Imøtekommende og hyggelig tannlege som er faglig dyktig, sier fra med en gang om det er noe han ikke har kompetanse på og videreformidler kontakt til spesialist. Viser bilder på skjerm forklarer problemet og hva som bør gjørest. Får deg til å føle seg trygg, ikke masse stressende utenomsnakk. Starter timen med vaselin på leppene slik at en ikke får sprukne såre lepper under behandlingen. Absolutt å anbefale hvis han har plass, har vært fullt. Takk for bra behandling.