Vitalia Tannklinikk AS

Telefonnummer31 90 96 6031 90 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 176, Sandvika Storsenter 5 Etg 1337 Sandvika
Vitalia Tannklinikk AS holder til i Bærum

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Vitalia Tannklinikk AS

Dyktig og omsorgsfull

Tannlege: Piotr Tadeusz Pominkiewicz Skrevet

Dyktig, omsorgsfull og rolig/trygg tannlege, Han informerer om pris før han gjør behandling og spør flere ganger under behandlingen om det går greit.
Likte godt at han hadde radio inne på behandlingsrommet, det fikk meg til å slappe mer av.

Den beste tannlege jeg har hatt...

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

...fordi jeg ikke har hatt noen annen tannlege i mitt voksne liv! Jeg har vært kunde i snart 30 år, og kommer aldri til å bytte tannlege. Raaum er fantastisk flink, behagelig og profesjonell tannlege!

Aldri mer!!!

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

De med tannlegeskrekk bør ikke gå til denne klinikken!
De tar full pris for tannlege lærlinger og jeg ble liggende i fire timer for en reperasjon på en tann (en bit hadde falt av). Og må betale full pris!!
Fikk et prisoverslag på kr 7800 inkl krone og endte opp med å betale det beløpet uten kronen!
Måtte ligge i stolen i timesvis ved neste time også, og jeg prøvde å få tilbake penger.
Det fikk jeg ikke! Så jeg sa i fra at jeg kom til å legge ut dårlig omtale av klinikken. Da truet de meg med jurister fra Tannlegerådet. Arrogant og veldig lite service innstilt! Råder de som ikke synes det er gøy å ligge fire timer i tannlegestolen om å finne en annen tannlege!!

Helt suveren

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

oppdatert fagmann. billig. rask og effektivt. ikke no vondt.

Veldig behagelig og dyktig

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

Brukt Raum i mange år. Veldig behagelig tannlege. Er oppdatert innenfor faget sitt.