Vitalia Tannklinikk AS

Telefonnummer31 90 96 6031 90 96 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sandviksveien 176, Sandvika Storsenter 5 Etg 1337 Sandvika
Vitalia Tannklinikk AS holder til i Bærum

Siste vurderinger av Vitalia Tannklinikk AS

Fantastisk opplevelse

Tannlege: Elin Ohm Skrevet

Var hos Elin Ohm, ved Vitalia Tannklinikk, for første gang for ett par dager siden.
Lokalene er veldig rene og pene, hyggelig velkomst og god informasjon.
Selve behandlingen gikk fantastisk flott. Elin Ohm er skånsom, trivelig, nøye og betryggende hele veien gjennom og beroliger der det er behov.

Tannlegeskrekk er vel ett begrep de fleste bruker om seg selv, og det er ingen fare for det her.

Skal tilbake å ta en visdoms tann om et par uker og gruer meg ikke i det hele tatt.

Prisen for sjekk, rens og anbefalinger lød på 780,- Meget behagelig.

10/10

Nøye og dyktig

Tannlege: Elin Ohm Skrevet

Virker svært kompetent. Hadde litt å rydde opp i, så det ble noen lange økter i stolen, men det kom nok også av nøye og samvittighetsfullt arbeide. Og resultatet ble meget bra. Skånsom behandling i forhold til andre mer brutale tannleger jeg har vært borte i :-) Svært imøtekommende og service-innstilt forværelse på denne klinikken (Vitalia) - fikk hurtig hjelp da jeg trengte det, selv om jeg aldri hadde vært der før. Jeg er lite opplyst når det gjelder tannlegepriser, men sikkert ikke blant de billigste, for lokaler på Sandivika Storsenter koster vel flesk antagelig.... (Tannlegebehandling er generelt dyrt i Norge, så det kan uansett ikke bli mer enn 3 stjerner på "valuta for pengene"...)

Anbefaler både klinikken og vedkommende tannlege!

Den beste tannlege jeg har hatt...

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

...fordi jeg ikke har hatt noen annen tannlege i mitt voksne liv! Jeg har vært kunde i snart 30 år, og kommer aldri til å bytte tannlege. Raaum er fantastisk flink, behagelig og profesjonell tannlege!

Aldri mer!!!

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

De med tannlegeskrekk bør ikke gå til denne klinikken!
De tar full pris for tannlege lærlinger og jeg ble liggende i fire timer for en reperasjon på en tann (en bit hadde falt av). Og må betale full pris!!
Fikk et prisoverslag på kr 7800 inkl krone og endte opp med å betale det beløpet uten kronen!
Måtte ligge i stolen i timesvis ved neste time også, og jeg prøvde å få tilbake penger.
Det fikk jeg ikke! Så jeg sa i fra at jeg kom til å legge ut dårlig omtale av klinikken. Da truet de meg med jurister fra Tannlegerådet. Arrogant og veldig lite service innstilt! Råder de som ikke synes det er gøy å ligge fire timer i tannlegestolen om å finne en annen tannlege!!

Helt suveren

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

oppdatert fagmann. billig. rask og effektivt. ikke no vondt.