Vitalia Tannklinikk AS

Vitalia Tannklinikk AS holder til i Bærum

Siste vurderinger av Vitalia Tannklinikk AS

Følte meg idiotforklart

Tannlege: Piotr Tadeusz Pominkiewicz Skrevet

Hadde et førstegangs besøk siden de ligger nære der jeg bor. Ble en 30min belæring av hvordan jeg bruker tanntråd da han brutalt trykker tråden inn i munnen på meg. Ikke komfortabel i det hele tatt med han. Følte de bare var ute etter penger da han fant feil som ikke var kommet enda som skulle forebygges til en håreisende pris av 10000kr.

Meget dyktig tannlege. En god opplevelse!

Tannlege: Leonardo Carone Skrevet

Fjernet en vanskelig visdomstann hos Leonardo. Gruet meg litt, men skjønte umiddelbart at jeg var i trygge hender. Leonardo er svært profesjonell og veldig hyggelig, og ga god informasjon underveis. Selve operasjonen kunne ikke gått bedre, vipps så var tannen ute. Veldig fornøyd, anbefaler Leonardo på det sterkeste!

Trygg og god behandling .

Tannlege: Leonardo Carone Skrevet

Fikk en rask og smertefri behandling hos tannlegen da jeg fikk fjernet en benutvekst i venstre underkjeve.Jeg kan trygt gi han den beste anbefaling.

Dyktig og omsorgsfull

Tannlege: Piotr Tadeusz Pominkiewicz Skrevet

Dyktig, omsorgsfull og rolig/trygg tannlege, Han informerer om pris før han gjør behandling og spør flere ganger under behandlingen om det går greit.
Likte godt at han hadde radio inne på behandlingsrommet, det fikk meg til å slappe mer av.

Den beste tannlege jeg har hatt...

Tannlege: Nils Ragnar Raaum Skrevet

...fordi jeg ikke har hatt noen annen tannlege i mitt voksne liv! Jeg har vært kunde i snart 30 år, og kommer aldri til å bytte tannlege. Raaum er fantastisk flink, behagelig og profesjonell tannlege!