Borgentannlegene

Borgenveien 120 1388 Borgen
Borgentannlegene holder til i Asker

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Borgentannlegene

Tine Gaugnum

Tannlege: Tine Gagnum Skrevet

Jeg er spansk, og det er første gang jeg går til en tannklinikk i Norge.

Jeg er veldig imponert over hvor godt jeg har følt (til tross for problemene med å kommunisere med språket). Jeg vil ANBEFALER denne klinikken og spesielt Tine Gaugnum. Ikke bare har hun behandlet meg på en utmerket og profesjonell måte, men hun har også vurdert alle mine tvil og har best mulig behandling tatt hensyn til mine forespørsler og mine alternativer og forklarer alle konsekvensene.

Gratulerer med arbeidet ditt Tine!

Flink, effektiv, behagelig, rask

Tannlege: Tine Gagnum Skrevet

Har gått hos Tine Gagnum siden hun startet på Borgen. Er bare superfornøyd! Enkelt å få time; også akutt, hun lytter, behandler og kommuniserer utrolig bra! Oppdaterte kunnskaper og utstyr. Har gode kontakter for videre henvisning når det er påkrevet. At hun i tillegg har smale hender er jo en bonus! Anbefales!

Den aller beste tannlegen !

Tannlege: Jørgen Sundal Skrevet

Utrolig service og vennlighet, Han arbeider for pasienten som han setter i høysetet. Grundig og nøye. Time på kort varsel, og følger med i den tekniske utviklingen. Kan anbefales !

Den beste tannlegen for meg.

Tannlege: Jørgen Sundal Skrevet

Jeg går til tannlege Sundal. Og det er den beste tannlegen jeg noen gang har hatt. Han er rolig, det er ikke plass til tannlegeseretæren ved siden av stolen - og det er flott når man har tannlegeskrekk. Færre hender som skal tukle i munnen. Han er rask og effektiv, humoristisk, er lydhør -og flink til å roe deg om du er engstelig. Balsam for oss med tannlegeskrekk. Får mine beste anbefalinger.

God tannlege

Tannlege: Jørgen Sundal Skrevet

Jørgen er flink, effektiv og man betaler akkurat det man føler man skal. Han er også utrolig hyggelig - Ikke tro han er sur, han er bare litt sjenert.