Kolbotn Tannklinikk

Telefonnummer401 22 222401 22 2 ...
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannklinikk holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Kolbotn Tannklinikk

Anbefales!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Kan absolutt anbefale Kolbotn tannklinikk og Jasdeep Ohri. Jasdeep var en rolig og behagelig tannlege som fikk meg til å slappe av til tross for mild tannlegeskrekk. Fremstår trygg og grundig.

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jasdeep er veldig dyktig og effektiv. Man føler seg trygg og ivaretatt. Kan absolutt anbefale tannklinikken

Rolig, vennlig, dyktig.. men savner info

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Var 2 ganger hos Jasdeep, en undersøkelse (kr 1200) og han gjør ting nøye, og det virker som solide fyllinger etterpå (kr 2995), og så er han hyggelig.
Litt konstruktiv kritikk:
Jeg savner info om priser, og valgmuligheter før han skal foreta seg noe. Det var også dyrere enn prisene hans på hvakostertannlegen, regningen er vanskelig å lese med mange detaljer på fagspråk, og så ble det satt opp så mange timer.
En for undersøkelse, (noen røntgenbilder som kanskje ikke var nødvendige?) en for 2 fyllinger på den ene siden. en til for 2 smågreier på andre siden, en for tannkjøttbehandling.
Jeg tenker det kunne blitt organisert mer effektivt, for å spare min tid og lommebok? Litt mer dialog om slikt hadde vært fint. Det ble mange timer, og dermed også dyrere enn forventet, så jeg avbestilte resten. Hadde ønsket mer info om priser, valg og vurderinger før timer, og mer forklaring underveis mens han jobbet, var litt vanskelig å forstå ham, snakket lavt.
Men veldig grei, veldig god på bedøvelse, fordi han brukte lengre tid enn andre ned sprøyta, som gjorde at det ikke ble sprengefølelse i tannkjøttet. Takk for meg.

God service - hyggelige ansatte

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Veldig fornøyd med behandlingen på Kolbotn Tannklinikk. Nøye undersøkelser. Behagelig behandling. Lett å komme igjennom på telefon.

Utrolig dyktig, flink og trivelig tannlege

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jasdeep har vært min faste tannlege siden jeg flyttet til Kolbotn, og jeg er utrolig godt fornøyd med han. Klinikken er ren og trivelig og Jasdeep er profesjonell, dyktig og alltid i et fantastisk godt humør. Anbefales på det sterkeste!

Er helt enig i at dette er en av Norges beste tannleger :)