Jasdeep Singh Ohri

O3-Klinikken Kolbotn

2003

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

O3-Klinikken Kolbotn Prisliste

O3-Klinikken Kolbotn Telefonnummer66 80 23 8966 80 23 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Jasdeep Singh Ohri er tannlege i Oppegård

Siste vurderinger av Jasdeep Singh Ohri

Jeg er imponert!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Trodde ikke det var mulig å parkere min tidligere godt bevarte tannlegeskrekk så ettertrykkelig. Han fremstår som profesjonell, dyktig, informativ og svært hyggelig. Smertefri behandling. Tusen takk Ohri.

Dyktig og hyggelig tannlege. Anbefales!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Flink og dyktig tannlege med gode anbefalinger. Prisene er hyggelige og lokalene er delikate.
Vil absolutt anbefale O3-klinikken og Jasdeep til nye kunder.

Beste tannlegen jeg har møtt

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Med tannlegeskrekk er det ikke lett å bytte tannleger. Jeg fikk vondt i tennene og kontaktet Ohri etter anbefaling fra en tannhelsesekretær, som jeg har god tillit til og som kjenner tannlegen. Hun bruker han selv pga hygiene og kompetanse. Han møtte meg og min skrekk på en veldig god måte. Tok seg god tid til å forstå og tok hensyn hele veien. Jeg merket fort at han har fokus på kvalitet i arbeidet sitt. Dessuten hjalp tannhelsesekretæren hans med å forlenge parkeringen. Veldig god service! Dette var en akuttime, som endte med overtid på en fredag, før jeg skulle på en ferie dagen etter. Jeg føler meg så trygg på Ohri at jeg nå har byttet fast til han.

Faglig sterk - skånsom og informativ

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Det er godt å komme til Ohri, bli møtt med smil og oppmerksomhet. Behandling kan han, og det gjøres skånsomt og grundige. Han forklarer hvorfor og hvordan på spørsmål. Det er godt og betryggende å sitte i stolen under behandlingen.

Kjempefornøyd - som alltid!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Rolige og behagelige omgivelser. Veldig dyktig og omgjengelig person. Ærlig i sine tilbakemeldinger.