Jasdeep Singh Ohri

Kolbotn Tannklinikk

Autorisasjon (2003)

Tilleggskompetanse

Godkjent implantatprotetisk behandler

Kolbotn Tannklinikk Telefonnummer401 22 222401 22 2 ...
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Jasdeep Singh Ohri er tannlege i Nordre Follo

Siste vurderinger av Jasdeep Singh Ohri

Full tillit til Jasdeep Ohri

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Jasdeep Ohri er meget dyktig med meget god kompetanse og utstyr. Behagelig behandling uten unødvendige smerter.
Hyggelig miljø, og får en god informasjon og svar på spørsmål.
Kan varmt anbefales.

Den beste tannlegen over alle andre

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Kolbotn tannklinikk ved Jasdeep Ohri kan trykt anbefales. Har brukt Ohri i mange år. Han er en meget rolig og behagelig person. Forklarer alt underveis og kommer med anbefalinger hvis han mener ting bør gjøres. Anbefales på det sterkeste.

Anbefales!

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Kan absolutt anbefale Kolbotn tannklinikk og Jasdeep Ohri. Jasdeep var en rolig og behagelig tannlege som fikk meg til å slappe av til tross for mild tannlegeskrekk. Fremstår trygg og grundig.

Profesjonell og hyggelig

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Jasdeep er veldig dyktig og effektiv. Man føler seg trygg og ivaretatt. Kan absolutt anbefale tannklinikken

Rolig, vennlig, dyktig.. men savner info

Klinikk: Kolbotn Tannklinikk Skrevet

Var 2 ganger hos Jasdeep, en undersøkelse (kr 1200) og han gjør ting nøye, og det virker som solide fyllinger etterpå (kr 2995), og så er han hyggelig.
Litt konstruktiv kritikk:
Jeg savner info om priser, og valgmuligheter før han skal foreta seg noe. Det var også dyrere enn prisene hans på hvakostertannlegen, regningen er vanskelig å lese med mange detaljer på fagspråk, og så ble det satt opp så mange timer.
En for undersøkelse, (noen røntgenbilder som kanskje ikke var nødvendige?) en for 2 fyllinger på den ene siden. en til for 2 smågreier på andre siden, en for tannkjøttbehandling.
Jeg tenker det kunne blitt organisert mer effektivt, for å spare min tid og lommebok? Litt mer dialog om slikt hadde vært fint. Det ble mange timer, og dermed også dyrere enn forventet, så jeg avbestilte resten. Hadde ønsket mer info om priser, valg og vurderinger før timer, og mer forklaring underveis mens han jobbet, var litt vanskelig å forstå ham, snakket lavt.
Men veldig grei, veldig god på bedøvelse, fordi han brukte lengre tid enn andre ned sprøyta, som gjorde at det ikke ble sprengefølelse i tannkjøttet. Takk for meg.