Jasdeep Singh Ohri

Jasdeep Singh Ohri er tannlege i Oppegård

Siste vurderinger av Jasdeep Singh Ohri

Jasdeep meget behagelig tannlege

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Jasdeep er en meget behagelig tannlege. Har en tannlege skrekk bør en oppsøke han.
Gir gode forklaringer på ting og er opptatt av at du ikke har det vondt under behandling.
Kan anbefales på det sterkeste.

Hyggelig og dyktig tannlege

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Flink til å forklare underveis, undersøker og behandler nøye.
Fine priser og skal absolutt tilbake 👌

fantastisk tannlege. kjempe fornøyd.

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Veldig fornøyd med Ohri. flink med mennesker som har tannlege skrekk, og med bred kompetanse. Er å anbefale.

Kjempeflink tannlege

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

En veldig flink tannlege som er presis og kunnskapsrik, og kan tingene han holder på med.
Kan anbefales på det sterkeste.

Verdens hyggeligste og behagelig

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Man føler seg så vel og han gjør en kjempejobb.Beste tannlegen jeg har vært hos😍Anbefaler gjerne til andre👍🏻

Nøyaktig og profesjonell

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Jasdeep er meget imøtekommende, kunnskaprik og nøyaktig tannlege.
Klinikken virker være godt utstyrt og veldig higienisk.
Jeg fikk meget positiv inntrykk og hvis du har tannlegeskrekk der blir du kvit med den.

Behagelig og smertefritt

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Med 31 år siden siste tannlegebesøk mente Jasdeep Ohri at det var på høy tid. Og bra var det, for et vanskelig hull var under utvikling og burde tas ganske omgående

Lang historie kort. Det var en svært behagelig og totalt smertefri opplevelse. God forklaring underveis, nær null "tannlegelukt". Dyktig tannlege og herved min faste :-) Får la vær å vente 30 år til neste besøk...

Beste Tannlegen EVER🙌🏻

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Hvis du har en dårlig dag når du kommer kommer inn, så vil du alltids komme ut med et stort smil. Har du Tannlege-Skrekk? Vel det trenger ikke du å bekymre deg for hos O3-Klinikken. De passer passer på at du ikke har vondt. Beste Tannlege-Klinikk jeg har vært på. Anbefaler på det høyeste

Beste tannlegen i norge

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Oppsøkte tannlege Ohri i forbindelse med en rotfylling. Har ikke angret siden. Foruten å være meget profesjonelt var han også medmenneskelig. Jeg har ikke tannlegeskrekk men etter besøket kan jeg si at jeg har ikke vært hos en behageligere tannlege. Han er flink med å forklare underveis og sørger for at jeg har det behagelig til alle tider.

Klinikken er ny og moderne innredet. Utstyret virker å være nytt og moderne. Klinikken virker å være godt utstyrt med flere behandlingsrom og eget røntgenrom.

Jeg er storfornøyd og vil fortsette å være en trofast kunde. Takk.

Høyt faglig nivå, personlig oppfølging, hygienisk og behagelig!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Med ca 50 års tannlegeskrekk har det vært en fornøyelse å bli kunde hos Jasdeep Ohri.
Han kan anbefales på det varmeste.
Topp moderne utstyr - og høyt faglig nivå.
Personlig oppfølging også utenom besøk.

Det beste tannlegekontoret!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Vi hadde ikke vært hos tannlege på noen år, men så hadde det seg slik at vi var nødt til å gå.
Min kone begynt først hos tannlege Ohri, og hun hadde bare gode ord å si om behandlingen hun fikk.
Så var det min tur, jeg hadde tannlegeskrekk, og gruet meg enormt.
Men etter fire til fem behandlinger begynte jeg å glede meg til neste time.
Ohri viser interesse for pasienten, er flink til å fortelle hva han gjør, vi skal ikke ha det vondt, men han vil at vi skal føle oss trygge hos han. Alle på 03-Klinikken er virkelig omsorgsfulle og flinke.

Anbefales!!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Jeg er nyinnflyttet i Oppegård kommune, og var spent på og dra til ny tannlege.
Jeg dro derfra med et smil:) Rett og slett fordi hele tannlegetimen var veldig bra. Ohri er en utrolig flink og ikke minst veldig hyggelig mann. Jeg fikk et utrolig godt førsteinntrykk, og jeg kommer garantert til og være kunde der så lenge jeg får lov:-)

Suverent den beste tannlegen jeg har hatt til nå

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Har vært kunde av Ohri siden han åpnet klinikken. Han er en utrolig imøtekommende, serviceminded, kunnskapsrik og direkte person. Følger meg godt ivaretatt og han prøver ikke prakke på meg produkter jeg ikke trenger. Han følger også med i tiden og tilbyr moderne kommunikasjon med sine kunder.

veldig behagelig tannlege

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

kom med akutt situasjon tok deg inn innen en time,kjempe bra.
og du følte ingen stress av tannlegen ,behagelig tannlege selv om jeg har tannlege skrekk

Beste tannlegen!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Har gått hos Ohri i langvarig behandling. Må si at han er den vennligste, mest forståelsesfulle og serviceinnstilte tannlegen jeg har vært hos. Kontoret hans er anlagt i nye, freshe lokaler. Man treffer en hyggelig smilende sekretær i skranken og tilgjengeligheten på telefon er upåklagelig. Her føler man seg ivaretatt! Anbefales på det sterkeste. Hilsen pasient :)