Jasdeep Singh Ohri

Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr

Siste vurderinger av Jasdeep Singh Ohri

Nøyaktig og profesjonell

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Jasdeep er meget imøtekommende, kunnskaprik og nøyaktig tannlege.
Klinikken virker være godt utstyrt og veldig higienisk.
Jeg fikk meget positiv inntrykk og hvis du har tannlegeskrekk der blir du kvit med den.

Behagelig og smertefritt

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Med 31 år siden siste tannlegebesøk mente Jasdeep Ohri at det var på høy tid. Og bra var det, for et vanskelig hull var under utvikling og burde tas ganske omgående

Lang historie kort. Det var en svært behagelig og totalt smertefri opplevelse. God forklaring underveis, nær null "tannlegelukt". Dyktig tannlege og herved min faste :-) Får la vær å vente 30 år til neste besøk...

Beste Tannlegen EVER🙌🏻

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Hvis du har en dårlig dag når du kommer kommer inn, så vil du alltids komme ut med et stort smil. Har du Tannlege-Skrekk? Vel det trenger ikke du å bekymre deg for hos O3-Klinikken. De passer passer på at du ikke har vondt. Beste Tannlege-Klinikk jeg har vært på. Anbefaler på det høyeste

Beste tannlegen i norge

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Oppsøkte tannlege Ohri i forbindelse med en rotfylling. Har ikke angret siden. Foruten å være meget profesjonelt var han også medmenneskelig. Jeg har ikke tannlegeskrekk men etter besøket kan jeg si at jeg har ikke vært hos en behageligere tannlege. Han er flink med å forklare underveis og sørger for at jeg har det behagelig til alle tider.

Klinikken er ny og moderne innredet. Utstyret virker å være nytt og moderne. Klinikken virker å være godt utstyrt med flere behandlingsrom og eget røntgenrom.

Jeg er storfornøyd og vil fortsette å være en trofast kunde. Takk.

Høyt faglig nivå, personlig oppfølging, hygienisk og behagelig!

Klinikk: O3-Klinikken Kolbotn Skrevet

Med ca 50 års tannlegeskrekk har det vært en fornøyelse å bli kunde hos Jasdeep Ohri.
Han kan anbefales på det varmeste.
Topp moderne utstyr - og høyt faglig nivå.
Personlig oppfølging også utenom besøk.