Kolbotn Tannklinikk

Telefonnummer401 22 222401 22 2 ...
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannklinikk holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kolbotn Tannklinikk

Beste tannlegen jeg har møtt

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Esha Katyayen er veldig flink og kjempe snill tannlege. Hun vet faget sitt og flink til å diagnstisere og behandle. Jeg er kjempe fornøyed med hennes vurderinger og behandlinger jeg fikk.

Dyktig tannlege

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Jeg har hatt Esha som tannlege i over 1 år. Hun har behandlet tannkjøttsykdommen min som jeg har hatt i mange år. Hun har vært dyktig, kan faget sitt meget godt og vært flink til å forklare og gi informasjon på det hun gjør underveis. Begge oss har vært veldig fornøyde ettersom hun har greid å redde en tann som i utgangspunktet ikke hadde så høy sannsynlighet for å greie seg. Anbefaler Esha på det sterkeste.

Den beste tannlegen over alle andre

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Kolbotn tannklinikk ved Jasdeep Ohri kan trykt anbefales. Har brukt Ohri i mange år. Han er en meget rolig og behagelig person. Forklarer alt underveis og kommer med anbefalinger hvis han mener ting bør gjøres. Anbefales på det sterkeste.

Anbefales!

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Kan absolutt anbefale Kolbotn tannklinikk og Jasdeep Ohri. Jasdeep var en rolig og behagelig tannlege som fikk meg til å slappe av til tross for mild tannlegeskrekk. Fremstår trygg og grundig.

Profesjonell og hyggelig

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Jasdeep er veldig dyktig og effektiv. Man føler seg trygg og ivaretatt. Kan absolutt anbefale tannklinikken