Kolbotn Tannklinikk

Telefonnummer401 22 222401 22 2 ...
Sønsterudveien 32 1412 Sofiemyr
Kolbotn Tannklinikk holder til i Nordre Follo

Tips oss om tannlege som mangler.

Siste vurderinger av Kolbotn Tannklinikk

Smertefri og behagelig behandling

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Først var jeg skeptisk til å bytte tannlege, det er jo ikke noe man gjør ofte. Etter første behandling, er jeg nå overbevist om at det var en riktig beslutning. Jeg vil anbefale Jasdeep på det varmeste.

Beste opplevelsen hos tannlegen!

Tannlege: Romina Berg Skrevet

Jeg har vært med på noen konkurranser i jula på Kolbotn tannklinikk. Og på det ene svaret så skrev jeg at jeg hadde problemer med en visdomstann. Jeg fikk en mld i innboksen min på Facebook hvor de tilbydde meg gratis time med puss, rens og bilder gratis og da sjekke visdomstannen min. Jeg har sikkelig tannlege skrekk og gått med denne delte tannen i 3 mnd og gruet meg veldig da jeg har skjønt at dette går bare ikke over av seg selv 🙈 Jeg fikk time hos Romina Berg og reiste da dit i dag. Hun var bare helt utrolig flink. Var veldig rolig og spurte gjentatte ganger om det gikk bra. Hun fikk meg til og slappe av og tenke « var det dette jeg gruet meg så ille til!?» Hun gav meg gode forklaringer på alt og nå er det så godt med en munn som er ren og fri for tannsten ( da det er 7 år siden sist jeg var hos tannlegen) Jeg har allerede sagt ja til og gå videre hos henne for hun var veldig dyktig!!! Og for en mld og få på Facebook - veldig takknemlig for det. Flotte folk som jobber på Kolbotn tannklinikk ✌🏻 Anbefales på det sterkeste om man har tannlegeskrekk , og selvfølgelig de uten også 😊

Den beste tannlegen

Tannlege: Esha Katyayen Skrevet

Tannlege Esha er i verdensklasse hva gjelder trygg og profesjonell behandling av sine pasienter. Hun svært kunnskapsrik, viser alltid masse omsorg og tar seg tid til å forklare og trygge. Jeg ser alltid frem til mine timer hos Esha. Anbefales på det sterkeste.

Veldig fornøyd

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Flink til å forklare behandlingen, som er bra både for oss som er nysgjerrige og ganske sikkert også for de som er engstelige. Har vært veldig godt fornøyd både ved trekking av visdomstann og normal tannbehandling.

Kvalitet og kompetanse på topp

Tannlege: Jasdeep Singh Ohri Skrevet

Har 100% tillit til behandlingen. Får god informasjon og det er alltid en positiv opplevelse å besøke tannlegen.
Avslappet og behagelig atmosfære og Jasdeep er en god kundebehandler.
Lite eller ingen uforutsette problemer etter at jeg byttet til Jasdeep.
Helt klart den beste tannlegen jeg har vært kunde hos.