Ski tannklinikk

Ski tannklinikk holder til i Nordre Follo

Siste vurderinger av Ski tannklinikk

Beste opplevelsen!

Tannlege: Svenja Lehmann Skrevet

Det var supert og hun fikk meg til å holde meg rolig både før, etter og under timen. Alt i alt den beste du kan få.

Lyttet ikke til meg

Tannlege: Daniela Keshvari Skrevet

Jeg fikk en akutt-time hos henne til borring og fylling i en fortann og en jeksel. Fyllingen i fortanna er ugjevn og det er ett hakk mellom den originale tanna og fyllingen. Fyllingen i jekselen er for høy, og dette sa jeg i fra om så snart timen var over. Hun sjekket ikke bittet eller noe. Fortalte meg at det sikkert bare var bedøvelsen og ikke noe å tenke på.
Nå kan jeg ikke lenger lukke munnen ordentlig, det er ubehagelig/vondt og ligge og spise, og jeg blir nødt til å dra til tannlegevakten for å få det fikset grunnet juleferie.
Anbefales ikke. Ikke profesjonell og lytter ikke til pasient.

Av den beste jeg har hatt"

Tannlege: Eldbjørg Vaa Halvorsen Skrevet

Den aller beste jeg noen gang har hatt som tannlege! Dette er en til de grader rolig og så skånsom at hun beklager hver gang hun sier noe kan gjøre litt vondt! Sannheten er at jeg hverken trenger bedøvelse eller har noe vondt når hun har boret ut gamle fyllinger som egentlig kunne krevet bedøvelse. I tillegg så er hun så behagelig på alle plan og er en dyktig veileder i dette med generell tannhelse, alt i fra det estetiske og kunnskap om misvisende Dental reklamer av hva som er bra og ikke! Hvis man har tannlege skrekk så er hun den rette. Og bare helhetlig så er hun den beste! Har hatt noen gode,og noen helt på limingen. Men hun overgår alt jeg har opplevd! Når jeg ligger i stolen hennes, oppleves det som virkelig velvære og trygghet..